Black Friday 2012 a insemnat o zi a recordurilor pentru piata din Statele Unite ale Americii. Care au fost marii castigatori.

Retailerii on-line s-au bucurat de incasari record in ziua celor mai mari reduceri din an pe internet, Black Friday.

Primele cifre oferite de Cnet.com arata ca Black Friday 2012 a reprezentat pentru piata din Statele Unite ale Americii o zi a incasarilor record, inregistrandu-se pentru prima data in istorie o cifra totala de peste 1 miliard de dolari.

1,042 miliarde de dolari este suma pe care clientii au cheltuit-o pe internet pentru produse IT sau electrocasnice aflate la preturi promotionale.

CNET scrie ca in acest an de Black Friday 57.3 milioane de clienti au asaltat magazinele online pentru oferte, excluzand site-ul de licitatii eBay. Lider pe piata celor mai accesate site-uri de Black Friday a fost Amazon, urmat de Walmart si Best Buy, topul primelor 5 fiind completat de Target si Apple.

Cifrele indica o crestere cu 26 de procente fata de ziua celor mai mari reduceri din 2011, iar patronul ComStore, Gian Fulgoni, explica si de unde interesul atat de mare:

"Dincolo de acoperirea mare a presei pentru acest eveniment, vedem cum aceasta zi este tot mai importanta in online datorita posibilitatii clientilor de a evita cozile din magazine."

IPAD SI IPHONE AU DOMINAT BLACK FRIDAY IN SUA

 

Produsele de la Apple, precum iPad si iPhone, nu au fost neaparat cele mai cautate de clientii care au vanat reduceri de Black Friday in SUA, ci au reprezentat cea mai accesibilia forma de a cumpara ceva in Vinerea Neagra.

Conform unui grafic prezentat de IBM, 24% dintre clienti au cumparat de Black Friday prin intermediul telefoanelor mobile, spre deosebire de 14.3% in 2011. iPad-ul a fost folosit in 88.3% dintre cazurile in care clientii au folosit tablete pentru a cauta printre reduceri produsele favorite.

Share articol: