Magazinele au avut o zi extraordinara, in care au avut vanzari peste asteptari.
Altex a vandut in cele 3 zile de campanie Black Friday, impreuna cu Mediagalaxy, produse de 15 milioane de euro, iar Flanco de circa 12,1 milioane euro, au anuntat retailerii, anunta Mediafax.
"In topul vanzarilor s-au situat televizoarele LED, frigiderele, masinile de spalat, urmate de laptopuri si tablete. Din cele trei zile de vanzari, cel mai mare volum a fost inregistrat in prima zi, pe 23 noiembrie, cand vanzarile au ajuns la 6 milioane de euro", a comunicat Altex.
Flanco a anuntat ca a avut vanzari de 55 milioane lei (12,1 milioane euro la cursul BNR de vineri). Cele mai cautate produse au fost televizoarele cu ecran plat, notebook-urile, tabletele, aparatele foto, masinile de spalat si produsele electrocasnice incorporabile.
Ceilalti retaileri nu au anuntat vanzarile de Black Friday.