Site-ul eMAG a avut in vinerea neagra comenzi impresionante de 12 milioane de euro pentru peste 150 de mii de produse
Vinerea neagra a adus la eMAG peste 2,6 milioane de vizite si comenzi in valoare de 12 milioane de euro intr-o singura zi. Pana la finalul weekendului, valoarea totala a comenzilor depasea 15 milioane de euro.
Stocul alocat pentru Black Friday, care a totalizat 120.000 de produse din toate categoriile, s-a epuizat in mare parte in primele patru ore de la startul promotiei.
In acest an, eMAG a pregatit un stoc dublu fata de anul trecut, numarul produselor puse in vanzare depasind 120.000 de unitati. Reducerile totale aplicate la acest stoc de produse au depasit 5 milioane de euro. Comenzile au fost insa peste asteptari, ajungand si pana la 1638 pe minut, astfel incat, la doar patru ore de la lansarea promotiei, aproape intreg stocul dedicat acestei zile a fost epuizat.
"Prin definitie, Black Friday este o zi in care cererea este foarte mare, depasind de cele mai multe ori oferta. Asta pentru ca preturile sunt atat de bune incat schimba planurile multor consumatori, care aleg sa-si cumpere acum un televizor sau un laptop, in loc de mobila sau orice alte achizitii pe care le aveau deja in proiect", spune Radu Apostolescu, vicepresedinte eMAG. "Pentru anul acesta am pregatit un stoc dublu fata de cel de anul trecut si cu toate astea produsele s-au epuizat doar in cateva ore. Am preluat comenzi in patru ore cat lanturile de retail traditional in trei zile si asta vorbeste de la sine despre cat de simplu e sa cumperi online."
In primele 20 de minute de la lansarea promotiilor de Black Friday, pe site-ul eMAG s-au inregistrat, in medie, 1.000 de comenzi pe minut. Pana la sfarsitul zilei, clientii eMAG plasasera mai bine de 92.000 de comenzi pe site. In total, acestia au cumparat peste 150.000 de produse.
Pentru a face fata cererii mari, dupa epuizarea ofertei de Black Friday, pe site-ul eMAG promotiile au fost suplimentate de doua ori.
Pe 23 noiembrie, clientii eMAG au plasat comenzi in valoare totala de 12 milioane de euro, cu 20% peste estimarile initiale ale companiei. Pana la sfarsitul weekendului, valoarea totala a comenzilor ajunsese la 15,73 milioane de euro.
Pentru acest eveniment de shopping, eMAG s-a aprovizionat special cu produse din gama curenta, peste 300 de produse diferite din toate categoriile puse in vanzare in mod normal. Stocul final, care a numarat peste 120.000 de unitati, a fost negociat cu furnizorii vreme de 8 luni si a intrat in depozitul companiei cu cateva zile inainte de 23 noiembrie.
Pentru livrarea comenzilor plasate vineri, 140 de angajati din depozitul eMAG vor lucra neintrerupt, in trei schimburi, vreme de 7 zile.