Microsoft, Sony si alti mari jucatori in piata de divertisment se intalnesc la Los Angeles pentru patru zile de "galagie maxima".
Standuri de milioane de dolari, sute de reporteri si zeci de echipe de filmare si zeci de mii de gameri care stau la cozi interminabile pentru a testa noile jocuri, asa va arata, pentru patru zile, locul unde se va tine conferinta anuala E3. Organizatorii descriu evenimentul dreptul unul care imbina tehnologia cu Hollywood-ul, dar si cu celebrul Comicon, intalnirea fanilor genului stiitifico-fantastic.
Povestea E3 a inceput in 1995, crescand de la an la an pana a ajuns principalul eveniment dedicat "departamentului jocuri" al industriei de divertisment. Editia 2013 promite sa fie una puternica avand in vedere ca Sony si Microsoft si-au anuntat noile console, PlayStation 4 si Xbox One. Nu si pentru Nintento, insa, care a dominat piata in ultimii cinci ani, consola Wii vanzandu-se in peste 100 de milioane de exemplare, japonezii resimtindu-se dupa esecul cu Wii U.
Ziua de luni este plina de conferinte, Sony, Microsoft, EA, Ubisoft si Activision anuntandu-si noile productii, niste continuari, de altfel: Battlefield 4, Forza Motorsports 5, Call of Duty: Ghosts si altele asemenea. De marti si pana joi, fanii jocurilor video vor avea ocazia sa testeze noi demo-uri. Si micii producatori au coltul lor la E3, printre jocurile cu care vin acestia numarandu-se That Dragon, Cancer si Spaceteam.
Industria jocurilor video creste de la an la an, specialistii estimand ca in 2017 aceasta va ajunge sa valoreze 80 de miliarde de dolari. Nu este o suma fantezista, un studiu efectuat anul trecut arata ca, de exemplu, 40% dintre britanici se joaca pe calculator sau consola. Populatia Regatului Unit se apropie de 70 de milioane de oameni.