Hainele folosesc aplicatia Digital Dudz pentru a rula diverse imagini animate pe obiectele vestimentare.
Costumele de Halloween au ajuns la un nou nivel inalt: pot fi "insufletite" astfel incat spaima celor care le privesc sa fie mai mare. Creierul din spatele obiectelor vestimentare este chiar inginerul Mark Rober care a lucrat sapte ani la pregatirea misiunii roverului Curiosity.
Prima gluma a lui Rober a fost postata pe YouTube si a strans peste 1,5 milioane de vizualizari. Era vorba de imaginea unor rani puternic sangerande, imagini generate de doua iPad-uri, unul pentru partea frontala a corpului, celalalt pentru cea dorsala.
Acum, odata cu avansul tehnologic, inginerul a reusit dezvoltarea unei aplicatii, Digital Dudz, care, in combinatie cu niste tricouri speciale, creaza o senzatie de veridicitate mult mai mare. Aplicatia a fost cumparata de o companie din Edinburgh care spera sa aiba un cuvant de spus pe o piata a vestimentatiilor in valoare de 6 miliarde de dolari la nivel global.