Google a finalizat achiziția Fitbit anul trecut și a redenumit brandul „Fitbit by Google", dar compania a continuat să lanseze dispozitive purtabile pe aceeași strategie pe care o aplica și înainte de a fi achiziționată.

Așa că, în timp ce clienții pot folosi în prezent conturile Fitbit pentru dispozitive și servicii noi, lucrurile se vor schimba începând cu 2023.

Fitbit și-a actualizat pagina de asistență care arată acum că, după lansarea conturilor Google pe Fitbit în 2023, „utilizarea unora dintre funcțiile produselor Fitbit va necesita un cont Google - inclusiv pentru înscrierea la Fitbit sau pentru a activa dispozitivele și funcțiile Fitbit nou lansate".

Cu toate acestea, după lansare, utilizatorii existenți cu conturi Fitbit vor avea opțiunea de a-și muta datele Fitbit în conturile Google sau de a continua să utilizeze dispozitivele și serviciile Fitbit existente cu conturile Fitbit atât timp cât acestea sunt acceptate, ceea ce va fi cel puțin până la începutul anului 2025.

Fitbit spune că utilizatorii care au conturi Google pe Fitbit vor avea o serie de beneficii, inclusiv o singură autentificare pentru Fitbit și alte servicii Google, o securitate a conturilor de top în industrie, controale centralizate de confidențialitate pentru datele utilizatorilor Fitbit și mai multe funcții de la Google pe Fitbit.

Dacă vă îngrijorează faptul că vă împărtășiți datele de fitness cu Google, trebuie să știți că Google s-a angajat că va respecta angajamentele obligatorii pe care le-a luat în fața autorităților de reglementare la nivel mondial pentru a finaliza achiziția Fitbit și, prin urmare, nu va utiliza datele Fitbit privind sănătatea fizică și mentală pentru a vă targeta prin Google Ads.

__________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro:

Share articol: