Compania își închide magazinele fizice din Statele Unite, Europa, Japonia și Australia.
Este vorba despre Bose, unul dintre brandurile care realizează produse audio precum căști, boxe sau sisteme de sunet. Reprezentanții producătorului au confirmat, într-un e-mail pentru The Verge, că au decis să închidă mai multe dintre magazinele lor fizice în următoarele luni. Astfel, sute de angajați vor fi concediați, dar Bose susține că acestora le vor fi oferite alternative și consiliere din partea companiei.
„La bază, magazinele noastre au fost gândite pentru a le oferi oamenilor o modalitate de a experimenta, de a testa produsele și de a discuta cu noi despre sistemele noastre complexe, cu multiple componente. La vremea respectivă a fost o decizie radicală, dar am ales să ne concentrăm pe nevoile clienților noștri, iar acum facem același lucru”, a declarat Colette Burke, vicepreședintele departamentului de vânzări globale al Bose, citat de GSM Arena.
Bose își va închide treptat magazinele din Statele Unite, Europa, Japonia și Australia, în total un număr de 119. Producătorul va mai păstra câteva locații fizice la nivel mondial, dar se pare că se va concentra în continuare pe vânzările online. Produsele Bose sunt comercializate acum pe Best Buy, Amazon, Target, Apple Stores, dar și pe site-ul propriu al companiei.