Vezi comunicatul oficial
Huawei, unul dintre principalii furnizori globali de solutii in domeniul IT&C, sprijina dezvoltarea ecosistemului digital din Europa, cu solutii si tehnologii inovatoare pentru Industria 4.0, orase inteligente si Internet of Things, ce vor fi prezentate in perioada 15-16 iunie, la evenimentul Huawei Innovation Day 2015, din Munchen, Germania.
Huawei Innovation Day este un eveniment - platforma, la care participa cele mai renumite companii de telecomunicatii din Europa, experti din industrie, reprezentanti ai agentiilor guvernamentale europene si media internationala. Principalele subiecte dezbatute la editia din acest an sunt dezvoltarea ecosistemului digital in Europa, Industria 4.0, orasele inteligente si Internet of Things (IoT).
”Huawei ofera sprijin Europei in procesul de accelerare a digitalizarii echipamentelor, infrastructurii si aplicatiilor digitale. in acest scop, colaboram deja cu institute de cercetare, clienti si parteneri precum Vodafone, Deutsche Telekom, Audi sau BMW, pentru a accelera etapele de progres digital”, a declarat William Xu, Chief Strategy Marketing Officer al Huawei.
Parteneriatele Huawei cu nume importante din economia Europei
Europa este unul dintre liderii mondiali, in domeniul cercetarii stiintifice si al productiei industriale, fiind de asemenea o piata bine pozitionata in realizarea echipamentelor inteligente si a digitalizarii industriale. Organizatii europene precum Mobile and wireless communications Enablers for 2020 Information Society (METIS) si 5G Infrastructure Public Private Partnership (5G PPP), vor continua sa conduca dezvoltarea standardelor de generatie urmatoare in comunicatii. in acest sens, strategia Huawei pentru Industria 4.0 se rezuma la o strategie care implica dezvoltarea unei platforme unificate de IoT, o cale dubla de acces – prin cablu si wireless, prin prize industriale, Wi-Fi industrial sau eLTE si dezvoltarea sistemului propriu de operare IoT creat de Huawei, LiteOS,
Inca din 2006, Huawei a dezvoltat 19 centre de inovare alaturi de companii europene de renume, precum Deutsche Telekom, BT si Vodafone, pentru a cerceta viitoare retele si servicii care sa imbunatateasca serviciile pentru clienti. Parteneriatul cu Vodafone presupune dezvoltarea unor solutii de cloud data, IoT, design inteligent sau retelistica. Alte parteneriate au fost incheiate cu Audi, BMW si Mercedes Benz, in vederea dezvoltarii solutiilor de IoT pentru vehicule. Sunt in curs de dezvoltare si solutii de IoT si Industrie 4.0 pentru domeniul transporturilor, gaze si petrol si al productiilor – pentru acesti pasi, Huawei a semnat un memorandum cu organizatia de cercetare Fraunhofer Gesellschaft, din Germania.
Huawei este pe piata din Europa de 15 ani, integrându-se rapid in ecosistemul industrial regional si contribuind la dezvoltarea prin solutii inovatoare. Compania a dezvoltat 18 centre de cercetare si dezvoltare in opt tari europene, cu activitati concentrate pe retelele wireless, microunde, microchip-uri, inginerie, design si alte zone. Huawei colaboreaza cu peste 700 de parteneri in Europa si a stabilit parteneriate cu peste 120 de institutii academice.
inca de la infiintarea sa, in 1987, Huawei a investit in fiecare an cel putin 10% din profitul anual in cercetare, dezvoltare si inovare. Anul trecut, compania a investit peste 6,6 miliarde de dolari in domeniul cercetarii si al dezvoltarii – 14% din cifra de afaceri, reprezentând o crestere de aproape 30% fata de anii precedenti. in ultimii 10 ani, Huawei a investit peste 30 de miliarde de dolari in cercetare si dezvoltare.