Acestea ofera noi experiente atat familiilor in confortul casei, cat si utilizatorilor activi, in mijlocul naturii.
Sony a prezentat, in premiera la CES - editia 2016, noua gama de produse pentru acest an. CES (International Consumer Electronics Show) are loc intre 6.01 – 09.01.2016, in Las Vegas, Nevada.
„Prin alegerile pe care le facem pentru a ne diferentia si a fi unici, prin curiozitatea care ne alimenteaza pasiunea, facand astfel fata provocarilor, si prin angajamentul de a fi creativi, pilonii care stau la baza filozofiei si strategiei Sony vor continua sa serveasca la consolidarea si cresterea profitabilitatii companiei”, a declarat Kazuo Hirai, Presedintele si CEO Sony Corporation, in cadrul conferintei de presa sustinuta la CES.
Dintre produsele lansate la CES 2016, televizoarele Sony 4K BRAVIA® pun accent pe calitatea imaginii si pe design, oferind acasa o experienta de vizionare de ultima generatie. Gama de produse audio Sony, aflata in plina dezvoltare, le ofera utilizatorilor modalitati diferite de redare a muzicii, adaptate tuturor preferintelor, de la High-Resolution Audio (“Hi-Res”), la extra bass. Cu ajutorul produselor din linia video digitala, e tot mai simplu sa surprinzi acele scene deosebite din natura, usor de ratat in alte conditii, si sa pastrezi amintiri ale celor mai importante momente din viata, cu un nivel de detalii ridicat. si nu in ultimul rand, produsele care alcatuiesc conceptul Life Space UX se integreaza in spatiile de locuit si redefinesc modul in care experimentam divertismentul. Sony va lansa noi produse din toate aceste game pe parcursul lui 2016.
Cele mai importante produse si prototipuri prezentate
4K BRAVIA
Sony continua sa ofere imagini mult mai realiste si captivante, prin includerea suportului HDR (High Dynamic Range) in tehnologia 4K. HDR ofera cea mai buna calitate a imaginii disponibile in prezent, stabilind un nou standard de stralucire si apropiindu-se de imaginile reale, prin contrastul puternic si reproducerea spectaculoasa a culorilor. incepand cu acest an, modelele Sony BRAVIA vor purta noul logo „4K HDR”, ca o garantie adusa utilizatorilor pentru televizoarele de ultima generatie in materie de imagine.
Noua serie de televizoare BRAVIA 4K LCD X93D este dotata cu tehnologia de iluminare Slim Backlight Drive dezvoltata de Sony, care duce continutul 4K HDR la cele mai inalte standarde de calitate a imaginii.
Slim Backlight Drive, in combinatie cu tehnologia X-tended Dynamic Range PRO, care imbunatateste contrastul, si cu display-ul TRILUMINOS, permit o luminozitate superioara, afisarea unui negru mai intens si a unei palete de culori mai stralucitoare. Impreuna, cele trei tehnologii dezvaluie adevaratul potential al continutului 4K HDR, oferind in acelasi timp un televizor cu un design si mai subtire. Noua serie ofera o experienta intuitiva de vizionare si o interfata de utilizare specifica Sony.
La standul de la CES, Sony a oferit o demonstratie de functionare a uneia dintre tehnologiile sale de top, Backlight Master Drive, care creste si mai mult luminozitatea si contrastul, pentru a beneficia cu adevarat de toate atributele celor doua tehnologii, 4K si HDR.
Mai mult, Sony a prezentat, in premiera, in cadrul conferintei de presa, aplicatia ULTRA, dezvoltata de Sony Pictures Home Entertainment, care va fi lansata anul acesta in SUA. Cu ajutorul ei, utilizatorii vor putea rula pe televizoarele BRAVIA filme si emisiuni in format 4K HDR, din biblioteca digitala 4K a Sony Pictures.
Audio
Sony a adaugat trei noi produse seriei h.ear, care ofera claritate incredibila High-Resolution Audio (“Hi-Res”), urmand, in acelasi timp, tendintele din lumea fashion. “h.ear go” este o boxa portabila Hi-Res wireless, in timp ce “h.ear on Wireless NC” si “h.ear in Wireless” sunt casti bluetooth care completeaza seria lansata anterior.
In plus fata de produsele Hi-Res, Sony anunta si completarea unei game foarte indragite, EXTRA BASS (XB), cu produse care ofera un sunet puternic si de inalta rezolutie, precum: castile MDR-XB650BT, boxele wireless SRS-XB3 si SRS-XB2 si sistemul audio de mare putere GTK -XB7. O parte dintre produsele audio lansate acum vor beneficia si de noua functie Wireless Surround, care permite realizarea cu usurinta a unui home-theater Sony, prin conectarea wireless intre sound-bars si boxe portabile.
Digital Imaging
Modelul FDR-AX53 4K Handycam® este dotat cu un nou obiectiv ZEISS® cu zoom optic 20x si un nou senzor care, datorita dimenisiunii pixelului mai mare cu 1,6x, beneficiaza de un nivel de sensibilitate mult mai mare decat predecesorul sau*1. FDR-AX53 include, de asemenea, tehnologia Balanced Optical SteadyShot, care reduce efectul de blurare in orice mod de inregistrare, fie ca vorbim de cadre largi sau prim-planuri si permite inregistrari fidele in format 4K chiar si atunci cand se filmeaza de la distanta. Camera vine cu un algoritm nou adaptat AF, Fast Intelligent AF, si o noua structura a microfonului care permite captarea sunetelor din cinci directii, oferind senzatia unei ambiante realiste.
Noua camera video Handycam HDR-CX675 HD are sistem de stabilizare a imaginii pe 5 axe, posibil datorita tehnologiei Balanced Optical SteadyShot de la Sony, imbunatatita cu noul mod Intelligent Active, care compenseaza pentru miscarile camerei chiar si in alergare. Atat HDR-CX675, cat si modelul mai usor si mai compact HDR-CX455 sunt echipate cu Fast Intelligent AF. HDR-CX455 are si un amplificator 5.1 canale care face mult mai usoara inregistrarea unei imagini de inalta calitate, cu imagini si sunet clare.
Linia Sony de Action Cam-uri cu SteadyShot este completata cu HDR-AS50R, care include Live-View Remote. Aceasta telecomanda cu noi comenzi intuitive ofera control deplin asupra Action Cam-ului de la distanta. Noile carateristici ale acestui model cuprind efecte*2 de time-lapse 4K si capacitatea de a filma sub apa la adancimi de pana la 60 de metri, cu conditia sa fie folosit cu carcasa subacvatica din dotare.
*1: FDR-AX33.
*2: Creat prin alaturarea de imagini consecutive captate de camera la intervale fixe, folosind software-uri de editare precum Action Cam Movie Creator ver. 5.1 sau mai noi (disponibil din ianuarie 2016).
Life Space UX
Life Space UX, conceptul de design interior gandit de Sony, propune schimbarea fundamentala a modului in care interactionam cu mediul inconjurator si experimentam divertismentul.
Sony a lansat deja in Japonia primul bec din lume care are un difuzor incorporat si permite redarea muzicii. Becul LED Bulb Speaker va fi lansat si in SUA in prima jumatate a anului fiscal 2016. Un alt produs ce va fi lansat in Japonia in primavara este proiectorul portabil sub forma unui cub de 10cm, Portable Ultra Short Throw, dotat cu boxe interne si baterii.
La standul Sony de la CES sunt disponibile si alte categorii de produse, precum: senzorii inteligenti Smart B-Trainer si Smart Tennis (sport), sistemul de analiza a pielii BeautyExplorer, precum si produse dezvoltate in cadrul noului incubator de business al Sony, “Seed Acceleration Program”.