Anul 2007 a intrat în istorie pentru Apple deoarece a fost anul în care a fost lansat iPhone-ul, un produs inovator la vremea aceea și care acum reprezintă mai mult de jumătate din businessul companiei. Mark Zuckerberg pregătește un produs echivalent pentru compania sa, Meta.
Meta intenționează să lanseze mai mulți ochelari AR în următorii ani, dar dispozitivul pe care îl va lansa peste patru ani este produsul despre care Mark Zuckerberg crede că ar putea deveni „momentul iPhone" al Meta, că ar putea zgudui industria și ar putea deveni la fel de popular ca iPhone-ul.
Se pare că ochelarii vor avea capacitatea de a proiecta avataruri sub formă de holograme de înaltă calitate suprapuse peste lumea reală. Angajații vor avea șansa de a testa prima dată dispozitivul în 2024, înainte ca acesta să ajungă la public.
Compania pregătește și alte modele până atunci. În această toamnă, se pare că va lansa o continuare a Ray-Ban Stories, pe care a dezvoltat-o în parteneriat cu Luxottica. Căștile de realitate virtuală Quest 3, care se așteaptă să fie de două ori mai subțiri și mai puternice decât Quest 2, vor fi, de asemenea, disponibile în cursul acestui an. În 2024, Meta plănuiește să lanseze și o cască VR cu nume de cod „Ventura", pe care intenționează să o vândă „la cel mai atractiv preț de pe piața de consum VR".
La un an după aceea, în 2025, Meta intenționează să lanseze a treia generație Ray-Ban Stories. Device-ul va avea un ecran numit „vizor", conceput pentru a vizualiza textele primite, pentru a scana codurile QR și pentru a traduce mesajele în alte limbi în timp real.
__________________________________________________________________________________________________
Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro: