www.yoda.ro a fost prezent la evenimentul de astazi.
Cei de la Miele ne-au invitat astazi la evenimentul organizat in showroom-ul lor unde ne-au prezentat rezultatele din 2015, precum si produsele cu tehnologii noi prezentate anul trecut. Miele a crescut cu 65% fata de 2014, ajungand la peste 15 milioane de lei cifra de afaceri. Totusi, suntem mult in spatele Germaniei, "tara mama" pentru Miele.
Producatorul de electrocasnice de lux nu are de gand sa concureze cu alti producatori in ceea ce priveste Internet of Things, Loredana Butnaru, Director de Vanzari Miele Romania, spunand ca cerceteaza aceasta zona insa nu va prioritiza acest lucru.
Am vazut live ce poate sa faca DGM 6800, singurul cuptor din lume combinat cu aur si microunde. Acesta are multe programe presetate, inclusiv pentru popcorn! Pretul arata faptul ca Miele ofera electrocasnice de lux - aproare 16.000 de lei!
Am mai aflat informatii importante - in Romania, cele mai populare produse sunt aspiratoarele care reprezinta 20-25% din total. Tot un aspirator detin si recordul pentru cel mai ieftin produs Miele (nu luam in calcul consumabilele) - 650 de lei.
Vedeti in galeria foto mai multe imagini de la eveniment
Iata comunicatul oficial:
Miele Romania a lansat in 2015 produse cu tehnologii unice in lume
Miele, compania numarul unu in productia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a lansat in 2015 electrocasnice premium cu tehnologii unice in lume. Miele a adus in Romania, prima masina de spalat cu Full TouchControl, modelul WMV 960, primul espressor cu functia de detartrare automata, CM 7500, prima masina de spalat vase cu tehnologia patentata Knock2Open, G 6000, si singurul cuptor combinat cu abur si microunde, DGM 6800.
Totodata Miele Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 64% pe piata din Romania, in 2015, comparativ cu 2014. Aceasta este cea mai mare crestere anuala a vanzarilor inregistrata de Miele in Romania. Compania a realizat o cifra de afaceri de 15,6 milioane de lei, iar categoriile de produse cu cele mai bune vanzari au fost aspiratoarele, masinile de spalat rufe si uscatoarele.
„Piata de electrocasnice din Romania este in curs de maturizare; clientii sunt mai selectivi, mai atenti la caracteristicile produselor, la design-ul si durabilitatea acestora, deci mai dispusi sa investeasca in electrocasnice de calitate. in mod particular, clientii Miele sunt persoane educate, cu venituri peste medie, care calatoresc, au avut primul contact cu brandul in afara tarii si se informeaza inainte de a face o achizitie”, declara Loredana Butnaru, Director de Vanzari Miele Romania.
Pe parcursul anului trecut, compania a incheiat o serie de noi parteneriate, a deschis doua magazine exclusive si a extins reteaua de distributie in toata tara:
• Lansarea showroom-ului online de electrocasnice premium Miele pe platforma eMAG Marketplace, care listeaza intreaga gama de produse Miele
• Deschiderea celui de-al treilea magazin exclusiv Miele din Romania, la Sibiu, amplasat central, care expune toate categoriile de produse Miele disponibile in Romania;
• Inaugurarea magazinului exclusiv de la Targu Mures, al patrulea din Romania, cu o suprafata de 60 de metri patrati;
• Parteneriatul cu retele de retail electro-IT, Altex si Flanco.
Astfel, cresterea vanzarilor Miele Romania in 2015 a fost sustinuta de implementarea planului de business pe care compania l-a inceput acum doi ani, odata cu relocarea showroom-ului din Otopeni in Piata Presei, Bucuresti.
La finalul anului trecut, Miele Romania avea o retea de 30 parteneri si 70 de magazine, care se inscriu in trei categorii: parteneri Miele exclusiv, in cadrul carora sunt comercializate doar produsele brandului, retele de magazine specializate in vanzarile de mobilier de lux, dar si retele si magazine independente de electro-IT.