Noua colectie lansata de Canyon poarta amprenta originalitatii si a petelor de culoare. Vezi cand va fi disponibila in magazine
Mai rar gasesti printre firmele cu profil IT note de originalitate si pete de culoare. Majoritatea companiilor din domeniu se rezuma la formalitate, axandu-se exclusiv pe utlitatea produsului. Unfirmitatea tinde insa sa oboseasca, detaliu speculat la maxim de o companie care este decisa sa duca conceptul de periferice un pic mai departe, pariind pe aspectul jovial al produselor.Canyon este o companie tanara si dinamica, specializata pe produse IT periferice si electronice practice. In oferta lor veti gasi de la casti, camere web si accesorii usb pana la cabluri, genti de laptop, MP3 playere si accesorii pentru jocuri, oferta fiind in continua expansiune.
Pentru ca se dedica grupului tanar de consumatori, si-au asociat produsele cu un domeniu complet opus profilului lor tehnic, domeniu la care tinerii raspund cel mai bine: arta. Astfel s-a nascut ideea de a crea anual o serie limitata de produse, cu scopul de a sterge din mintea noastra notiunea conform careia produsele "fara viata" de care ne folosim zilnic trebuie sa fie si lipsite de culoare.
Dupa succesul de anul trecut cu campania Graffity, Canyon vine in 2011 cu trei noi concepte: Stripes, Risign Sun si X-Ray, cel din urma detasandu-se in mod deosebit in preferintele respondentilor. Design-ul ii apartine artistului Hugh Turvey, recunoscut international pentru originalitatea lucrarilor sale x-ray. Toate produsele din colectia X-Ray au semnatura neconventionalului artist si pot fi gasite in magazine de la jumatatea lunii octombrie.
Citeste si:
Birou la feminin. Cum sa-ti personalizezi spatiul de lucru cu accesorii cu gust
Razi cu lacrimi! TOP Bancuri cu Facebook
VIDEO: HTC Rhyme, cel mai feminin smartphone
Edge 200, un gadget stilat pentru fitness si ciclism
VIDEO Cabina de proba virtuala. Cum te ajuta telefonul sa arati mai bine