Un studiu american arata ca magazinele care vand produse scumpe sunt cele mai profitabile
Magazinele Apple au cele mai mari vanzari pe metru patrat din Statele Unite, potrivit datelor companiei Retail Sails, care arata ca cea mai eficienta utilizare a spatiului de retail este comercializarea de produse scumpe.
Gigantul din IT a avut vanzari de 65.121 dolari pe metru patrat itr-on perioada de 12 luni incheiata in iunie, devansand lantul de magazine Tiffany, specializat in bijuterii, dar si Lululemon Athletica, o companie care vinde imbracaminte pentru yoga, conform CNBC, citat de Mediafax.
Productivitatea retelei de magazine Apple, in prezent ajuns la aproape 400 de unitati, a crescut puternic in ultimii ani, odata cu introducerea iPhone si iPad.
Apple se afla cu mult inaintea celorlate companii care completeaza primele locuri ale topului Retail Sails, potrivit CNBC. Productivitatea Apple a fost de doua ori mai mare decat cea a Tiffany, cu vanzari de 32.460 dolari pe metru patrat. Lululemon, pe trei, a inregistrat vanzari de 20.800 de dolari.
Potrivit Apple, venitul mediu pe magazin a avansat cu 19% anul trecut, la 51,5 milioane de dolari.