Magazinele online o sa stie dinainte ce ne dorim si care este bugetul nostru.
Site-urile de cumparaturi vor fi integrate si in televizorul de acasa, adica vom putea achizitiona tot ceea ce ne place din serialul sau filmul preferat. Internetul se transforma pentru a se intoarce la ceea ce stim noi cel mai bine, piata sau magazinul satesc. Internetul ne stie obiceiurile mai bine decat un psiholog.
Cata vreme nu esti terorist sau nu te ocupi cu alte ilegalitati, asta nu e neaparat de speriat. Ideea este ca magazinele online invata ,de exemplu, ce iti permiti si daca ai vrea sa cumperi. Asa ca nu o sa vedem reclame la frigidere, ci poate la aparate foto, daca in ultima vreme am cautat pe net cateva modele noi.
Multplicati acum ideea pentru banci, filme sau haine online. Cand vom vedea primele mostre din Web 3.0? Le experimentam deja fara sa stim pe Google cand facem cautari, pe Facebook cand ni se propun prieteni noi sau la magazinele online moderne.
Noul internet vrea sa ne ajute, dar vrea ceva la schimb. Vrea mai mult si de la noi.