Ne putem lauda zilele acestea cu televizoare de zeci de mii de euro, telefoane imbracate in piele de la Cercul Polar si multe altele.

Cel mai recent sosit in galeria televizoarelor este unul japonez, care se lauda cu rezolutie de cinematograf. Pentru ca tubul catodic e istorie, plasma e moarta din punct de vedere comercial, iar de doi ani pe piata a ramas doar LED-ul, e loc acum de o tehnologie noua. Iar tot ce-i nou e scump. Vorbim de 4K, adica o rezolutie de patru ori mai mare decat cea FullHD. Oricat de mult te-ai apropia de televizor, nu vezi pixeli.

Sony, LG si Samsung se joaca deja cu aceasta imagine. Un astfel de televizor, Sony Bravia 4K, costa 29.000 de euro. Problema e ca, momentan pe piata, nu exista continut pentru asa ceva. Dar, tot ce se filmeaza la Hollywood zilele acestea este deja in format 4K, asa ca pe viitor vom avea la ce sa ne uitam.

Traian Țeglet, reprezentant Sony in Romania: "Vine cu un procesor care scaleaza absolut orice continut HD la rezolutie 4K. La cat de clar se vede, am senzatia ca sunt acolo pe teren cu jucatorii de fotbal, asta cata vreme trec peste pretul foarte mare, cat pentru o garsoniera. Si unde mai pui ca abia incape intr-o sufragerie. Nu inseamna ca nu s-a vandut. Acesta e deja dat. La fel ca si cel mai scump Android de pe piata. Si nici macar nu este foarte performant."

Safir, titan, rubin si piele adusa de la Cercul Polar, acolo unde animalele nu sunt intepate de insecte. Toate acestea sunt materiale care nu prea isi au locul pe un smartphone, ci mai degraba pe un ceas scump. Vorbim insa de cel mai nou Vertu Ti, care de-acum functioneaza cu Android. Dar vorbim de mai mult decat un simplu telefon inteligent.

Atentia la detalii e o adevarata religie, la care se adauga facilitati unice: serviciul Concierge, care iti permite sa apelezi un asistent Vertu oriunde te-ai afla in lume. Ai acces instant la servicii premium rezervate doar clientilor.

Cine cauta si putere, dar si stil, isi poate comanda din strainatate un iPhone cu carcasa din aur de 24 de carate. Sau daca aurul nu iese destul in evidenta, poate unul "batut" in cristale Swarowsky.

Si pasiunea iubitorilor de muzica este tinuta constant in priza de vanzatorii romani. Dali, Dynaudio sau Bang & Olufsen sunt doar cateva dintre brand-urile cu renume, care au produse noi la vanzare. In cateva saptamani, s-au vandut patru sisteme de 3.000 de euro bucata.

Tiberiu Argint, reprezentant Bang & Olufsen: "Sunt doua boxe asamblate manual, ele sunt conectate la acest receiver wireless. Acesta este conectat la randul lui la o retea din casa si prin aceasta poti sa distribui muzica de pe un telefon, tableta sau laptop."

Share articol: