Un raport anual al celor mai mari branduri din lume arată o creștere uriașă pentru Amazon, care a reușit să detroneze doi dintre cei mai mari competitori ai săi.

Potrivit Business Insider, Amazon este în acest moment cel mai valoros brand al lumii, după ce numai în ultimul an valoarea sa a crescut cu 52 de procente, până la 315.5 miliarde de dolari.

Analiștii de la Kantar și WPP explică faptul că Amazon și-a câștigat dreptul de-a conduce acest top, după ce în ultimii ani a devenit unul dintre marii inovatori din lume.

”Puțini și-ar fi imaginat că fondatorul Amazon ar fi putut dezvolta și alte afaceri, printre care lansarea turiștilior în spațiu. Amazon reușește să surprindă mereu piața. Am îndoielile mele că vreunul dintre noi ar fi crezut că această companie va vinde online atât de mult, va transforma zona de retail și alte categorii în numai câteva decenii”, a declarat David Roth, CEO la The Store WPP.

În prezent, Amazon este lider nu numai în zona de e-commerce, ci și în Cloud Computing și home hardware, prin Amazon Alexa.

Mai mult, a investit în dezvoltarea unui rival pentru Tesla, denumit Rivian, și a unui sistem de livrare de mâncare, denumit Deliveroo.

Share articol: