Este un joc foarte popular in randul posesorilor de smartphone-uri sau tablete dar nu-i face pe acestia sa bage mana in buzunar dupa bani.

Jucat de 700 de milioane de ori pe zi in intreaga lume, fie pe telefon, fie pe tableta, jocul Candy Crush nu-i poate face pe utilizatori sa plateasca pentru versiunile noi. De altfel, exista in randul gamerilor ideea ca creatorii jocului fac in asa fel incat sa atraga bani prin diverse scheme "murdare". Conform cercetarilor, exista 132,4 milioane de utilizatori unice pe luna care acceseaza jocul. Tommy Palm, autoconsiderat "guru" al jocului, apara Candy Crush spunand ca este creat pentru a fi jucat gratis, optiunea de a plati pentru imbunatatiri fiind lasata la latitudinea jucatorilor

Palm sustine ca jocul a ajutat compania sa detroneze Zynga din fotoliul de lider al jocurilor online, numarul de DAU (daily activ users, utilizatori activi zilnici) fiind de 100 de milioane. Zynga a raportat 39 de DAU in ultimul trimestru al acestui an. Producatorul Candy Crush Saga mai are in portofoliu si Bubble Witch Saga dar si Pet Rescue Saga.

Aceleasi cercetari arata ca 90% dintre jucatorii de Candy crush au varste peste 21 de ani, procentul barbati fiind aproximativ egal cu cel al femeilor. Intrebat daca jocul va "migra" catre consolele de joc clasice (PS, XBox), Tony Palm sustine ca acest lucru nu este o prioritate.
 


 

Share articol: