Popularul joc Pokemon Go va fi lansat miercuri si in Japonia, impreuna cu o noua optiune, care nu mai este diponibila nicaieri in lume.
Aplicatia va veni in parteneriat cu McDonalds si va oferi astfel utilizatorilor primele locatii sponsorizate in cadrul jocului, scrie TechCrunch. Pokemon Go este disponibil acum in peste 30 de tari, inclusiv in Romania, unde se bucura de un succes urias.
Japonia, tara care a generat fenomenul Pokemon, a fost lasata la urma tocmai pentru ca Nintendo si Niantic, companiile care au lansat aplicatia, sa fie sigure ca totul este pus la punct si aplicatia va face fata numarului foarte mare de solicitari care cor aparea.
De asemenea, lansarea din Japonia va coincide cu prima asociere a jocului cu un parteneri oficial, McDonalds. Astfel, sponsorul va oferi Pokemon Gyms, locuri in care Pokemonii pot fi antrenati de catre jucatori, aceste locuri fiind chiar in restaurantele lantului de fast-food.
In acest fel, jucatorii vor fi atrasi sa vina in aceste locatii, de unde vor cumpara proababil produse, contribuind la cresterea profitului. Peste doar cateva ore, cele peste 3.000 de restaurante McDonalds din Japonia se vor transforma in Pokemon Gyms.
Este foarte posibil ca in scurt timp colaborarea cu McDonalds sa fie extinsa si in alte tari si poate chiar sa apara noi sponsori interesati de acest parteneriat.