Afacerile unora dintre distribuitorii de jocuri video s-au majorat cu 30% de la inceputul anului, pe o piata care se duce catre 18 milioane de euro in acest an "incurajata" de numarul tot mai mare de romani care prefera sa-si ocupe timpul in fata calculatorului, reducand astfel bugetul alocat iesirilor in oras

In lumea jocurilor exista o regula frecvent amintita de managerii din domeniu si aplicata riguros cand vine vorba de strategie.
 
"Regula celor 20 de procente. Practic, 80% din piata este aceeasi, indiferent de tara despre care vorbim, si doar 20% difera", spunea Spiros Jamas, seful companiei grecesti CD Media, care distribuie jocuri in Grecia, Bulgaria, Cipru, fostele tari iugoslave si Romania, prin Best Distribution, si care a inaugurat o filiala si in Turcia in urma cu doua luni, numita Vivida.
 
Tradusa in industria jocurilor, aceasta diferenta a insemnat o crestere de peste 5% a afacerilor, pana la 17 milioane de euro anul trecut si va aduce si in 2010 un nou avans, piata urmand sa depaseasca 18 milioane de euro, cifra care include doar jocurile, nu si consolele de jocuri.
 
Sursa: Ziarul Financiar
Share articol: