Perspective negative pentru principalul furnizor de jocuri sportive. Desi ne jucam cu aplomb Fifa, NFL Madden sau NBA 2K11, maine-poimaine ne trezim ca nu "It's in the game" va mai fi sloganul companiei producatoare.
Electronic Arts, una dintre cele mai mari companii de jocuri, a anuntat pierderi de 322 milioane dolari pentru trimestrul 3 din 2010, in crestere uriasa de la cele 82 milioane pierdute in 2010. Aceste pierderi sunt justificate si prin fluxul redus de venituri, in scadere de la 1.24 miliarde la 1.05 miliarde.
Exista si vesti bune, insa. Veniturile diviziei EA Digital au crescut considerabil, cu 39%, pana la 211 milioane de dolari.
Stirea aceasta nu este tocmai incurajatoare pentru Premier League, care ar trebui sa primeasca aproximativ 16 milioane de dolari in urmatorii trei ani pentru brandingul statisticilor meciurilor din campionatul englezesc de fotbal cu logo-ul EA Sports. Eh... isi vor primi ei banii, sa nu le plangem de mila inca.