Compania finlandeza a ajuns sa se bazeze pe jocurile create doar in proportie de 65%. Celelalte castiguri vin din merchendising.
Jocul in care verdele este distrus de rosu, galben, alb sau negru, adica porcii sunt omorati de pasarelele "furioase" a ajuns sa fie jucat de 263 de milioane de oameni la finalul anului trecut, venituri companiei care l-a creat ajungand la 152 de milioane de euro in 2012, dublu fata de anul precedent. Profitul Rovio dupa platirea taxelor a fost 55,5 milioane de euro (in crestere cu 57% fata de 2011).
Nu doar jocurile rotunjesc conturile companiei finlandeze. Toate produsele de merchendising din jurul celebrului Angry Birds au adus 45% din castigurile anului anterior, adica 68,5 de milioane. In 2011 Rovio reusea sa vanda jucarii si gadgeturi Angry Birds in valoare de 22,6 milioane de euro.
Angry Birds nu este doar mina de aur a Rovio (cu peste 1,7 miliarde de download-uri oficiale pentru toate platformele) ci si un pariu de viitor. Finlandezii au lansat un serial de animatie Angry Birds Toons (cumparat de mai multe statii de televiziune din lume) si pregatesc un film de lung metraj pentru 2016.