Vanzarile Sony au crescut cu 13% in trimestrul incheiat la 30 iunie datorita reducerii costurilor, noilor smartphone-uri lansate si deprecierii yenului.
Profitul net al Sony a fost de 35 milioane de dolari in primul trimestru al anului fiscal 2013-2014, fata de o pierdere de aproximativ 260 milioane de dolari in perioada corespunzatoare din 2012. Compania va lansa in acest an consola de jocuri video PlayStation 4, sperand la cresterea profitabilitatii in contextul concurentei dure de pe pietele televizoarelor, smartphone-urilor si tabletelor.
Actiunile Sony au urcat joi la Tokyo cu 1,7% si s-au dublat ca valoare de la inceputul acestui an. Sony si-a majorat cu 5,3% prognoza privind veniturile pentru anul fiscal 2013-2014, anticipand noi efecte pozitive datorate deprecierii yenului, insa a redus estimarile referitor la vanzarile de televizoare si camere digitale.
Fondul de investitii Third Point LLC, care controleaza aproximativ 6,9% din actiunile Sony, cere companiei sa vanda pana la 20% din activele in domeniul de entertainment intr-o oferta publica initiala. Conducerea Sony a obiectat fata de propunerea Third Point LLC si ar putea respinge planul in scurt timp, potrivit informatiilor aparute in presa japoneza.