Repararea sau inlocuirea dispozitivelor se pot face gratuit prin serviciul Asigurare de la Orange, serviciu valabil chiar si in strainate.
Telefonul, tableta si modemul sunt gadgeturi de care nu ne putem desparti. Si le ducem dorul intens atunci cand se intampla sa nu functioneze. Cu o suma intre 2 si 5 euro, scapi de griji.
Pericolele la care sunt expuse ele, pot fi eliminate, insa, foarte usor, daca te duci in orice Orange Shop, prin incheierea unei polite de asigurare in functie de pretul standard al dispozitivului. Asta inseamna pretul telefonului inainte sa i se aplice reduceri oferite prin promotii sau in urma activarii unui abonament nou sau la reinoirea celui existent.
Prima lunara de asigurare a telefonului sau modemului se plateste direct pe factura Orange si variaza de la 2 la 5 euro in timp ce fransiza care asigura reparatii in limita valorii de asigurare poate costa intre 10 si 50 de euro.
In cazul tabletelor, prima lunara este de 5 euro, iar frasiza 55 de euro. Asigurarea permite si inlocuirea gadgetului in cazul in care acesta nu poate fi reparat. Dupa plata fransizei precum si a primelor de asigurare calculate pana la sfarsitul primului an de contract, Orange ofera un alt dispozitiv de acelasi model sau cu dotari asemanatoare, in limita valorii de asigurare.
Asigurarea emisa de Cardif-Assurances Risques Divers S.A. Paris, sucursala Bucuresti, trebuie facuta in primele 30 de zile de la cumpararea gadgetului sau imediat dupa achizitioare.
Valabilitatea se extinde si cand calatoresti in strainate pentru cel mult 30 de zile.
Incheierea politei se face in magazinele Orange cu gadgetul, factura acestuia, precum si actul de identitate al posesorului.
Pentru semnalarea unui accident, clientul trebuie sa sune la numarul de telefon: 0374 290 029 (tarif normal in reteaua Orange).
Informatii despre serviciu gasesti si pe site-ul Orange.