Vezi comunicatul oficial
Bitdefender, cel mai mare producator roman de software, se alatura Europol, institutia de combatere a criminalitatii la nivelul Uniunii Europene, si Agentiei Europene de Securitate a Retelelor si Informatiilor (ENISA), in initiativa CyberSecMonth, cu scopul de a creste gradul de informare despre amenintarile pentru terminale mobile si consecintele devastatoare ale acestora.
Parte a acestei campanii, Bitdefender va oferi tuturor utilizatorilor, in perioada 24-28 octombrie 2016, protectie impotriva amenintarilor pe mobile. Solutia premiata Bitdefender Mobile Security valabila timp de sase luni este disponibila gratuit pentru descarcare in intervalul mentionat.
Solutia Bitdefender Mobile Security ofera protectie fata de amenintarile cibernetice care vizeaza telefoane inteligente sau tablete, cu impact minim asupra performantei, dar si o solutie anti-furt care localizeaza dispozitivul pierdut si permite activarea camerei foto de la distanta.
Campania CyberSecMonth a Europol si ENISA are loc in fiecare an in luna octombrie si pune la dispozitia publicului informatii despre amenintarile cibernetice ale momentului si promoveaza bunele practici in materie de securitate cibernetica. CyberSecMonth devine din ce in ce mai importanta in fiecare an pe masura ce numarul amenintarilor pe mobil urca semnificativ, sustinut de cresterea cererii pentru telefoane inteligente si tablete si scaderea preturilor acestora.
„CyberSecMonth este o initiativa laudabila pe care o sprijinim pe deplin pentru ca se pliaza pe misiunea Bitdefender, intr-o lume unde amenintarile pentru terminale mobile provoaca pagube materiale si chiar pierderi de vieti omenesti. inca din 2001, misiunea noastra a fost sa castigam increderea clientilor – de la familii la cele mai mari corporatii – si sa asiguram simultan cea mai buna protectie si cea mai buna performanta”, spune Catalin Cosoi, Chief Security Strategist in cadrul Bitdefender.
Statisticile Bitdefender arata ca amenintarile de tip ransomware, care cripteaza datele utilizatorilor si solicita ulterior recompensa, reprezinta jumatate din totalul amenintarilor pe mobil in Danemarca, un sfert in Germania, o cincime in Australia, 17% in SUA si 16% in Marea Britanie. in Romania, aplicatiile invizibile care distribuie continut publicitar nedorit au reprezentat cele mai frecvente amenintari in prima jumatate a anului 2016, reprezentand aproape un sfert din totalul celor existente.