Gigantul american este perceput ca fiind mai putin inspirational decat in urma cu trei ani, conform unui nou studiu al marcii

Nu doar "disparitia" a 230 de miliarde de dolari din valoarea companiei ii pune pe ganduri pe actionarii Apple, ci si faptul ca marca este considerata din ce in ce mai putin inspirationala. Mai mult, in cercetarea firmei de consultanta Added Value se arata ca Samsung este considerat un brand la fel de inspirational precum rivalul american.

Samsung si Apple detin impreuna 52% din piata globala de smartphone-uri, in ultimul trimestru a lui 2012 coreeenii reusind sa vanda 64,5 milioane de terminale, in timp ce americanii "doar" 43,5 milioane. Compania condusa pana in 2011 de Steve Jobs este perceputa acum ca fiind una care "urmareste" si nu "conduce", mai ales dupa lansarea iPad Mini care este considerat un raspuns pentru celebrel Galaxy Note.

Pentu studiul "Cultural Traction2013", compania Added Value a analizat 160 de companii din 15 sectoare de activitate, raspunsurile culese de la mai bine de 62.000 de oameni din 10 tari. Primele 10 companii din clasamentul celor mai "inspirationale si curajoase" marci de pe piata sunt: Google, Apple, Samsung, Ikea, Microsoft, Sony, BMW, Audi, Coca-Cola si eBay.

Share articol: