Poza a fost urca pe Twitter-ul din China, Weibo.
O imagine devenita virala in aceasta saptamana o implica pe Apple intr-un scandal imens - ea prezinta o femeie in fata a aprox 100 de iPhone-uri ce manipuleaza topurile din magazinul online, Apple Store! Cu cat o aplicatie este mai sus in top, cu atat are sanse sa fie vazuta si descarcata de milioane de oameni astfel ca miza devine una uriasa - orice dezvoltator viseaza ca aplicatia creata de el sa ajunga pe primul loc in top.
Imaginea a fost urcata pe site-ul Weibo, cunoscut ca Twitter-ul din China, cu descrierea "se munceste din greu la manipularea topurilor din App Store". Teoretic, muncitorii pot descarca o aplicatie pentru a-i mari rankingul, apoi sa o stearga si apoi sa o descarce din nou cu acelasi rezultat.
Numeroase site-uri au preluat imaginea, inclusiv cei de la Tescent Technology, care spun ca aceasta imagine este doar o mostra a industriei manipularii clasamentelor. Cei de la Tescent estimeaza ca 100 de ratinguri false pot fi create intr-o ora sau doua, nefiind insa clar ce influenta are asupra clasamentului din App Store.
O a doua imagine aparuta pe internet arata scopul acestei manipulari, mai exact costul - aproximativ 84.402 de dolari pentru a mentine o aplicatie in top timp de o saptamana.
Conform rapoartelor, Apple a incercat sa gaseasca numeroase moduri de a opri manipularea ratingurilor, inclusiv scaderea preturilor aplicatiilor in speranta ca acest lucru va inspira mai multi oameni sa ofere o parere despre aplicatie. Insa daca aceasta imagine este reala, arata o mare problema.