Compania din Coreea de Sud a emis un comunicat pe site-ul oficial.

 

Samsung se dedica dezvoltarii de produse de cea mai buna calitate si trateaza cu maxima seriozitate fiecare incident raportat de catre utilizatori. Ca raspuns la incidentele Galaxy Note7 recente, Samsung a demarat o investigatie minutioasa, in urma careia a descoperit o problema izolata la celulele bateriei.Numarul cazurilor raportate la nivel global a fost redus, iar in momentul de fata se desfasoara o investigatie, in colaborare cu partenerii si furnizorii nostri, pentru a identifica toate bateriile afectate de pe piata. Pentru ca siguranta utilizatorilor ramane prioritara pentru Samsung, vanzarile si livrarile de Galaxy Note7 au fost oprite.Utilizatorilor care detin deja un Galaxy Note7 le va fi schimbat dispozitivul cu unul nou, incepand cu 19 septembrie 2016, prin intermediul magazinului de unde au achizitionat produsul.Compania a recurs la aceste masuri pentru a se asigura ca utilizatorii produselor puse pe piata de Samsung Electronics Romania S.R.L., inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/7668/2012, cu atribut fiscal RO, avand cod unic de identificare fiscala (CUI) 2269272 (”SEROM”) beneficiaza de produse la cea mai buna calitate. Samsung Electronics Romania depune eforturi alaturi de parteneri, pentru a se asigura ca procesul de inlocuire a dispozitivul va decurge intr-un mod cat mai simplu, eficient si confortabil pentru utilizatori.

Programul de inlocuire Samsung Galaxy Note7Samsung Electronics Romania deruleaza un program de inlocuire cu privire la dispozitivele Galaxy Note7 puse pe piata de Samsung Electronics Romania in Romania si incurajeaza toti utilizatorii acestor dispozitive sa profite de oferta disponibila la partenerii Samsung Electronics Romania, in urma careia vor beneficia de urmatoarele:
- Utilizatorii isi pot schimba actualul Galaxy Note7 cu unul nou, incepand cu data de 19 septembrie 2016.
- Utilizatorii isi pot schimba oricand actualul dispozitiv Galaxy Note7 cu un Galaxy S7 sau S7 edge. Diferenta de pret va fi returnata utilizatorilor.

Pentru utilizatorii care au precomandat Galaxy Note7 si asteapta comanda:Samsung Electronics Romania isi cere scuze pentru intarzierile de livrare. Acestea se datoreaza procesului de inlocuire a dispozitivelor. Livrarile vor fi reluate incepand cu 19 septembrie 2016.

Galaxy Note7Procesul de inlocuireUtilizatorii Galaxy Note7 pot contacta partenerii Samsung Electronics Romania sau operatorii de la care au achizitionat dispozitivul sau call center-ul Samsung Electronics Romania:
Customer Service Center Samsung
08008 726 78 64
Program: Luni-vineri, orele 09:00-18:00

Share articol: