Compania din Coreea de Sud a postat pe canalul oficial de YouTube doua reclame prin care vor sa demonstreze ca S6 edge este mai bun decat iPhone 6.
Nu este prima data cand Samsung pune tinta pe Apple - chiar la lansarea celor doua flagshipuri, Galaxy S6 si S6 edge, cei de la Samsung au anuntat ca acestea "nu se vor indoi", facand referire la #bendgate, problema intampinata de mai multi utilizatori de iPhone 6 si iPhone 6 Plus carora li s-au indoit telefoanele.
De asemenea, cei de la Samsung au mai facut reclame anti-Apple in 2010. Acum, cei de la Samsung vor sa evidentieze in cele 2 clipuri atat display-ul OLED ce se prelungeste pe laterale si care se lumineaza atunci cand exista notificari.
De asemenea, cei de la Samsung vor sa arate si diferenta intre camerele frontale ale celor doua telefoane, Galaxy S6 avand unghi larg. De asemenea, cei de la Samsung pun accentul si pe abilitatea lui Galaxy S6 edge de a se incarca prin wireless, spre deosebire de iPhone 6.
In ceea ce priveste vanzarile de Galaxy S6 si S6 edge, vestile din ultimele zile sunt contradictorii. Pe de-o parte, cifrele par a fi momentan sub precedentele flashipuri Samsung, Galaxy S4 si Galaxy S5, insa analistii de la Counterpoint Research spun ca S6 va bate recordul Samsung de 50 de milioane de unitati pana la sfarsitul anului.
Cei de la GSM Arena spun ca S6 si S6 edge sunt in acest moment depasite doar de iPhone 6 si iPhone 6 Plus in materie de unitati vandute, fiind posibil sa le depaseasca pana la sfarsitul lui 2015.