Cei de la Forbes analizeaza strategia Samsung de a lansa flagship-ul in acest an.
Conform informatiilor existente in acest moment, Samsung va avea 3 modele de baza pentru flagship - cel de 5.2 inch Galaxy S7, cel de 5.2 inch Galaxy S7 Edge si de 5.5 inch Galaxy S7 Edge+.
Primele 2 reprezinta un upgrade la S6 si S6 Edge ce au fost lansate anul trecut, in timp ce cel de dimensiuni mai mari ocupa spatiul dintre acele 2 si Galaxy Note 5 de 5.7 inch ce a fost anuntat in septembrie insa urmeaza sa fie pus in vanzare in Europa.
Pe langa faptul ca vor fi 3 telefoane noi, cei de la Samsung vor alege cate 2 variante pentru fiecare, cu procesor Snapdragon 820 si ultimul Exynos. Cei de la Forbes scriu ca strategia aceasta nu este tocmai una buna: "Am avut aceeasi problema cand au fost prezentate S6 si S6 Edge in 2015. Se dilueaza potentialul de marketing pentru fiecare telefon, creaza o durere de cap logistica in ceea ce priveste fabricarea device-ului si duce la confuzie pentru consumatori" spune Ewan Spence de la Forbes.
El continua si insista pe faptul ca prezentarea simultana a celor 3 telefoane creaza confuzie, prezentand ca exemplu anul trecut cand design-ul nou al lui S6 Edge a facut ca S6 sa fie pus in umbra. Iar situatia se va inrautati odata cu aparitia unui al treilea telefon anul acest care nu numai ca are tehnologia Edge, dar este si cu ecran mai mare.
Iar problema cea mai mare pentru Samsung este cum vor putea sa estimeze cate unitati din fiecare model sa produca. Anul trecut, estimarile erau de 4 la 1 in favoarea lui Galaxy S6 fata de s6 Edge insa raportul a fost, mai degraba, de 1 la 1. "La un an distanta, avand mai multe date, ma astept ca Samsung sa aiba situatia in control chiar si cu o situatie atat de complicata precum 3 modele de baza".