In sectiunea romana a website-ului companiei coreene, a fost postat un comunicat de presa prin care se promite clientilor Samsung care detin anumite categorii de produse ca vor beneficia de service... intr-o ora. 

Initiativa (in premiera in Romania dupa cunostintele mele) are ca obiect terminalele mobile GSM de la Samsung din categoria “Smartphones”, care functioneaza cu sistemele de operare BADA, Android, Windows Mobile si Symbian, precum si toate tabletele Samsung. In ultima categorie, pe site-ul romanesc nu este prezenta deocamdata decat Samsung Galaxy Tab P1000, modelul de 7 inci care s-a vandut la nivel mondial in mai mult de sase milioane de exemplare.
De asemenea, pe principiul “o folosesc cat a mea este in service” care a inceput sa apara si pe plaiurile mioritice la diversi producatori de autoturisme, Samsung promite ca, in eventualitatea in care defectiunea nu poate fi remediata in intervalul de timp sus-mentionat, clientul va primi spre utilizare un alt telefon, pe durata efectuarii reparatiei. Plus ca telefonul bolnav va beneficia dupa remedierea defectiunii si de update la cea mai recenta versiune de software.
Prin urmare, eu intentionez sa bag sub apa un telefon Samsung in timp ce cu barosul de 5 kile ii remodelez pixelii AMOLEZATI ca sa vad cum / daca functioneaza campania aceasta. Va tin la curent, dar numai dupa ce ma usuc pe maini.

Share articol: