Vezi comunicatul emis de Samsung.
Samsung se dedica dezvoltarii de produse de cea mai buna calitate si trateaza cu maxima seriozitate fiecare incident raportat de catre utilizatori. Ca raspuns la incidentele Galaxy Note7 recente, Samsung a demarat o investigatie minutioasa, in urma careia a descoperit o problema izolata la celulele bateriei.
Numarul cazurilor raportate la nivel global a fost redus, iar in momentul de fata se desfasoara o investigatie, in colaborare cu partenerii si furnizorii nostri, pentru a identifica toate bateriile afectate de pe piata. Pentru ca siguranta utilizatorilor ramane prioritara pentru Samsung, vanzarile si livrarile de Galaxy Note7 au fost oprite.
Utilizatorii care folosesc deja Galaxy Note7 sunt rugati sa inchida dispozitivele si sa revina la telefonul folosit anterior. Galaxy Note7 va fi inlocuit voluntar de Samsung Electronics Romania S.R.L., inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/7668/2012, cu atribut fiscal RO, avand cod unic de identificare fiscala (CUI) 2269272, cu un dispozitiv nou, incepand cu 19 septembrie. Pentru mai multe detalii despre pasii urmatori in procesul de inlocuire, va rugam sa cititi aici
Ne cerem scuze pentru eventualele inconveninete, dar acest proces este necesar pentru a ne asigura ca oferim produse de cea mai buna calitate clientilor nostri. Suntem in stransa legatura cu partenerii nostri pentru a asigura un process de inlocuire eficient si convenabil.