Deși compania a anunțat că ia în calcul lansarea unor abonamente mai ieftine, nu se știe încă la ce prețuri vor ajunge acestea.

Disney Plus va adăuga o versiune mai ieftină de abonament, susținută de reclame, cândva la „sfârșitul anului 2022", au anunțat reprezentanții companiei. Acesta va fi disponibil mai întâi în SUA, înainte de a se extinde la nivel internațional în 2023.

Disney nu a precizat cât de ieftină va fi versiunea susținută de publicitate a serviciului de streaming, în comparație cu planul standard fără reclame (care costă în prezent 7,99 dolari pe lună sau 79,99 dolari pe an) sau când anume va lansa noua opțiune.

Adăugarea unor versiuni de abonament mai ieftine, cu reclame, a devenit o metodă din ce în ce mai populară în rândul serviciilor de streaming. Anul trecut, HBO Max a introdus un plan de 10 dolari pe lună care, pe lângă adăugarea de reclame, vine și cu limitări la nivelul calității conținutului - disponibil HD, nu 4K.

Chiar și Hulu - pe care Disney îl deține și îl operează acum - oferă versiuni cu și fără reclame, la un cost de 6,99 dolari pe lună, respectiv 12,99 dolari pe lună.

Adăugarea unui abonament mai ieftin cu suport pentru reclame pentru Disney Plus ar putea ajuta compania să își extindă și mai mult baza de abonați, un lucru care devine din ce în ce mai mult o prioritate pentru viitorul imperiului media al Disney. Având în vedere că evoluția numărului de abonați a încetinit în ultimele luni, dar și obiectivele ambițioase ale Disney de a ajunge la 230 până la 260 de milioane de abonați Disney Plus până în 2024, un abonament cu un cost mai mic, chiar și susținut de reclame, ar putea ajuta la atragerea unui alt val mare de clienți noi în lunile următoare.

__________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro:

Share articol: