A trecut un an de când a fost lansat planul de abonament Netflix cu suport pentru reclame, iar compania se pregătește să adauge câteva caracteristici noi. În viitorul apropiat, abonații vor putea să descarce emisiuni și filme, precum și să vadă mai puține reclame - dacă urmăresc un serial în regim binge-watching.
Într-o postare publicată recent pe blog, Netflix analizează lansarea planului său cu suport publicitar și ceea ce va urma în continuare. Potrivit companiei, aceasta intenționează să le ofere abonaților care beneficiază de publicitate posibilitatea de a descărca seriale și filme începând cu sfârșitul acestei săptămâni. Netflix susține că va fi primul serviciu de streaming care va oferi această funcție abonaților săi care au subscripții cu reclame.
Un alt lucru pe care acești abonați îl vor putea aștepta cu nerăbdare este posibilitatea de a vedea mai puține reclame. În primul trimestru al anului 2024, compania spune că va introduce un nou format de reclame, iar dacă un utilizator urmărește trei episoade consecutive la rând, acest format se va activa, permițându-i să vadă al patrulea episod fără reclame.
Anunțul vine ddupă ce au fost majorate prețurile pentru nivelurile Basic și Premium. Din fericire, nivelul Standard și cel bazat pe reclame a fost scutit de majorare.