(P) Ce să NU faci când creezi o campanie Google Ads. Sfaturi de la BlueAds

Cover Ilikeitstirileprotv Ro

Google Ads, platforma de publicitate online a Google, îți oferă o modalitate excelentă de a ajunge la un public țintă larg și de a genera trafic către site, leaduri, vânzări maximizând astfel eficiența fiecărei campanii publicitare.

Totuși, crearea și setarea unei campanii Google Ads eficiente poate fi o provocare, mai ales pentru cei la început de drum.

Așadar, dacă ești specialist în marketing și vrei să creezi campanii Google Ads, sau ești un antreprenor cu buget prea mic pentru a plăti acest serviciu, acest articol este pentru tine.

Este, de fapt, un mini ghid care te va ajuta să eviți cele mai comune greșeli care se fac atunci când se creează campanii de publicitate plătită.

Greșeli frecvente pe care să le eviți în Google Ads

În continuare vei citi despre greșelile pe care cei mai mulți le fac atunci când setează o campanie Google Ads. Așadar, notează-le sau salvează-le undeva, pentru ca tu să le eviți.

1. Lipsa unor obiective clare

Primul pas în crearea unei campanii Google Ads este definirea clară a obiectivelor. Ce vrei să obții prin campanie? Brand awareness, leaduri sau vânzări?

În funcție de obiective, vei alege tipul de campanie potrivit, vei identifica expresiile/cuvintele cheie relevante anunțului, ca mai departe să construiești anunțul și să structurezi campania corect, dedicat publicului tău.

Să presupunem că ai un magazin online de haine. Un obiectiv clar poate fi creșterea vânzărilor cu 20% în următoarele trei luni.

2. Alegerea greșită a tipului de campanie

De exemplu, dacă obiectivul tău este brand awareness, o campanie de display ar putea fi o opțiune mai bună decât o campanie de search.

Folosește instrumentul de planificare a cuvintelor cheie din Google Ads (Google Keywords Planner) pentru identificarea cuvintelor cheie relevante pentru campania ta.

3. Targetarea ineficientă

Fără o targetare specifică, anunțurile nu vor ajunge la publicul potrivit. De aceea, este necesar să folosești toate instrumentele și opțiunile disponibile de targetare: locație, vârstă, interese, pasiuni etc. 

Este important să utilizezi opțiunile de targetare adecvate pentru a te asigura că anunțurile tale sunt văzute de persoanele care au cel mai mare potențial de a fi interesate de produsul sau serviciul tău.

Pentru pantofi sport, ai putea targeta anunțurile tale către persoane interesate de fitness, alergare, drumeții, sporturi în aer liber.

4. Cuvinte cheie nepotrivite

Cuvintele cheie sunt termenii pe care oamenii îi caută în Google și care declanșează afișarea reclamelor tale. Alege cuvinte cheie relevante pentru produsul sau serviciul tău, care sunt căutate de publicul țintă.

Să spunem că vinzi biciclete. Ai putea folosi cuvinte cheie precum "biciclete pentru adulți", "biciclete de munte" sau "magazine de biciclete din București". Identifică aceste cuvinte cu ajutorul Google Keywords Planner sau a altor tool-uri.

5. Texte de anunțuri neconvingătoare

Anunțurile tale trebuie să fie clare și să evidențieze avantajele produsului sau serviciului tău. Folosește un call to action puternic pentru a-i îndemna pe utilizatori să dea click pe anunțul tău.

Un anunț bun ar putea fi: "Biciclete de munte de calitate la prețuri accesibile. Livrare gratuită în București. Comandă acum!"

6. Neglijarea paginii de destinație

Pagina de destinație (landing page) este pagina de pe site la care ajung utilizatorii după ce dau click pe reclamă. Este important ca pagina de destinație să fie relevantă, clară, concisă și să îndemne utilizatorii să ia măsurile dorite, cum ar fi: o achiziție sau înscrierea la un newsletter.

7. Ignorarea monitorizării și optimizării

Campaniile Google Ads necesită monitorizare și optimizare constantă pentru a obține cele mai bune rezultate. Urmărește performanța campaniilor, identifică ce poate fi îmbunătățit și fă ajustările necesare.

De exemplu, poți monitoriza rata de click, rata de conversie și costul pe conversie pentru a identifica anunțurile și cuvintele cheie care performează cel mai bine.

Nu repeta aceleași greșeli atunci când setezi campanii Google Ads

Evită aceste greșeli și creează campanii Google Ads eficiente care să îți aducă rezultate dorite. Definește clar obiectivele, alege tipul de campanie potrivit, targetează publicul relevant, selectează cuvinte cheie potrivite, creează reclame convingătoare, optimizează pagina de destinație și monitorizează constant performanța campaniilor tale.

Și, dacă fie nu îți permite timpul să-ți creezi și gestionezi singur campaniile sau nu te pricepi foarte bine, BlueAds te poate ajuta să îți promovezi produsele sau serviciile la momentul potrivit, în locul potrivit pentru publicul potrivit prin servicii Google Ads.

Antreprenori care au reușit cu ajutorul BlueAds. De la 0 la 540.000 euro generați într-un an cu servicii Google Ads

Iată un studiu de caz al unui client care a solicitat servicii Google Ads de la BlueAds, nișa Home & Deco: un cont preluat de la 0 care a crescut pe parcursul unui an de la 0 la 540.000 euro.

Iată și o imagine a contului respectiv.

 


Descoperă mai multe studii de caz accesând www.blueads.ro.

Crește-ți afacerea prin campanii Google Ads

Acest mini-ghid este doar un punct de plecare. Există mulți alți factori de luat în considerare atunci când creezi/ setezi/monitorizezi campanii Google Ads. Este important să consulți resursele Google Ads și să soliciți ajutor de la un specialist în marketing digital, dacă este necesar.


Share articol:

Urmărește-ne pe:

Modifică setările cookies