Soluțiile integrate de comunicare în afaceri sunt esențiale, mai ales pentru companiile cu mulți angajați, pentru firmele care gestionează baze mari de date ale clienților și pentru cele cu servicii de call center.
Tehnologiile Voice over IP (VoIP) oferă o soluție care poate transforma radical conversațiile de business. Această platformă furnizează o gamă amplă de caracteristici impresionante, asigurând o comunicare fără probleme.
VoIP, instrumente de comunicare în afaceri potrivite angajaților
While1 Voice pune la dispoziția angajaților din afaceri instrumentele necesare pentru a-i sprijini în vânzări, maximizându-și disponibilitatea pentru clienți și economisind timp prețios prin automatizări inteligente. Cu sistemul VoIP, datele sunt sincronizate între CRM și soluția de telefonie în Cloud, facilitând accesul la istoricul apelurilor în timp real.
Se evită astfel pierderea oportunităților de afaceri prin ratarea unui apel. Un control bun al apelurilor pierdute duce la o mai bună comunicare cu partenerii de afaceri, cu clienții, anticipând astfel următoarele mișcări ale consumatorilor și intențiilor colaboratorilor, pentru a putea formula cele mai bune oferte.
Munca remote sau de la domiciliu a devenit o realitate pentru multe dintre companiile de pe piața autohtonă. Pentru nevoile acestora, soluțiile de comunicare concepute de While1 oferă flexibilitate pentru lucrul de la distanță, facilitând colaborarea și eficiența.
Cu ajutorul soluțiilor integrate de comunicare adaptabile nevoilor fiecărei afaceri și un IVR personalizabil se obțin performanțe mai bune în activitatea angajaților și în valorificarea oportunităților firmelor. Campaniile de newslettere trimise către clienți sunt mai eficiente datorită procesului automatizat de contactare a acestora.
Cu soluțiile VoIP se menține mai ușor interesul clienților pentru mesajele companiei
While1 Voice integrează funcționalități esențiale pentru a personaliza fiecare conversație și a menține un nivel înalt de servicii, oferind o experiență de comunicare remarcabilă pentru clienți.
Cu centrale While1 Voice se poate crea o primă impresie memorabilă, cu ajutorul unor mesaje de întâmpinare personalizate. Totodată, funcțiile de Callback Last Agent asigură consistența în relația cu clienții, conectându-i cu ultimul agent cu care au discutat. Acest aspect este esențial pentru a soluționa cu eficiență doleanțele clienților și reclamațiile acestora.
Soluțiile de comunicare integrată au rolul de a simplifica procesul de comunicare, astfel încât fiecare client să poată avea acces rapid la departamentul competent pentru a-i rezolva problema. Sarcinile simple pot fi soluționate cu ajutorul operatorului automat.
Gestionarea echipelor de angajați și optimizarea performanțelor
Prin dashboard-urile PBX voice, While1 Voice furnizează o platformă centralizată pentru gestionarea eficientă a echipelor, atât locale, cât și la distanță, asigurând funcționarea fără probleme a call center-ului.
Tehnologia inovatoare VoIP asigură o integrare perfectă cu managementul relațiilor cu clienții (CRM). Totodată, accesul la informații prin urmărirea lead-urilor oferă firmei date valoroase pentru a direcționa eforturile către potențialii clienți.
Se poate realiza ușor și o analiză a performanței, cu ajutorul rapoartelor personalizate, care înlesnesc adoptarea deciziilor informate pe baza datelor colectate. Prin integrare și API se asigură accesul la datele necesare și integrarea acestora în propriile analize și sisteme.
Cu centrale While1 Voice, transformarea comunicării în afaceri prin tehnologia VoIP devine realitate. Caracteristicile avansate sprijină echipa de angajați, îmbunătățind în același timp experiența clienților. Alegerea centralelor VoIP While1 reprezintă soluția ideală pentru o comunicare eficientă și optimizată în cloud.
*Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.