În luna iunie, YouTube a anunțat că derulează un „mic experiment" la nivel global, prin care îndeamnă un grup restrâns de persoane ce utilizează ad blockers să le dezactiveze, dacă doresc să vizualizeze conținut pe platformă.

Acum inițiativa nu mai este un „mic experiment". YouTube a anunțat că lansează un plan global pentru a lua măsuri drastice împotriva ad blockers și pentru a încuraja utilizatorii fie să permită reclame, fie să plătească pentru YouTube Premium (unde nu există reclame).

Afirmația vine direct de la managerul de comunicare al YouTube, Christopher Lawton. Atunci când încercați să blocați reclamele de pe YouTube cu ajutorul diverselor programe, va fi afișat un mesaj care anunță că nu vor putea fi redate videoclipurile de pe platformă în aceste condiții.

Așa cum era de așteptat, există două opțiuni pentru utilizatori: să permită afișarea de reclame sau să încerce YouTube Premium.

Potrivit lui Lawton, utilizarea programelor de ad blocker încalcă termenii și condițiile platformei. „Anunțurile susțin un ecosistem divers de creatori la nivel global și permit miliardelor de oameni să acceseze conținutul lor preferat pe YouTube", a argumentat el. 

Share articol: