Un britanic sustine ca a fost taxat de operatorul sau de telefonie cu 5.000 de lire dupa o vacanta in Africa de Sud.
James Stevenson, director la o firma de recrutare din Hertfordshire, sustine ca a intrat pe internet dupa ce a aterizat sa vada detaliile rezervarii sale la hotel in timpul unei vacante din Africa de Sud.
Barbatul de 44 de ani povesteste ca a simtit telefonul vibrand ulterior dar a decis sa ignore mesajul in timp ce cauta mailul. Dupa ce l-a gasit, Stevenson s-a uitat la mesajul text care era de la operator si care il avertiza ca are deja de platit 495 de lire pe factura pentru roaming!
Presupunand ca este vorba de o greseala, Stevenson a sunat la operator. Acestia au verificat si i-au transmis, spre stupefactia lui Stevenson, ca factura a crescut la 5.000 de lire dupa verificarea acelui mail! Iar Stevenson inca nu parasise aeroportul alaturi de sotia lui, Sarah, si fiica lor de 15 luni.
"Tot ce am facut este sa citesc un mail dupa un zbor de 12 ore cu un copil de 1 an" le-a povestit el celor de la Independent. "Totul s-a petrecut pe aeroport iar operatorul a confirmat ca a fost vorba de mai putin de o ora de roaming, perioada minima. Mi-au spus ca nu au ce sa faca".
Stevenson a mai spus ca socul si stresul facturii imense i-a ruinat complet vacanta in Africa de Sud: "Am fost expediat rapid de operator si am petrecut toata vacanta fiind ingrijorat de factura" a mai spus Stevenson.
Un purtator de cuvant al operatorului de telefonie a declarat: "Consideram cazul unul de prioritate majora si il vom contacta pe domnul Stevenson pentru a discuta despre aceasta suma incredibila".