Aceasta fata a devenit celebra in doar 2 luni, dar nimeni nu stia ce face! Adevarul din spatele pozelor pe care le posta pe net

Desi pare ceva banal, scopul celebritatii ei este mult mai profund.
Louise Delage este un fata din Paris de 25 de ani care a devenit celebra pe Instagram desi si-a facut cont pe 1 august! In doar 2 luni, ea a reusit sa stranga aproape 70.000 de fani pe reteau de socializare.
Insa acest cont reprezinta singura sursa de informatii online despre fata, scrie The Guardian. Pozele sale sunt simple - cu prietenii, la restaurant si cu familia. Like-urile insa au venit si la fel si fanii.
Faptul ca ea a intrat tarziu pe reteaua de socializare este numai un aspect. Pozele sale - cu un pahar de sampanie pe plaja, la o cina de familie, mancand un pepene - sunt greu de diferentia de celelalte ce apar in feed-ul de pe aplicatie. Insa acesta a fost scopul.
In fiecare din cele 150 de postari ale sale, Delage aparea intr-o poza cu o bautura alcoolica. Iar ultima sa postare, de pe 22 septembrie, a dezvaluit ca facea parte dintr-o creatie a agentiei de advertising BETC si ca era starul campaniei "Like my addiction".
Campania a fost creata pentru o organizatie care incearca sa ajute la constientizarea problemei alcoolului pentru persoanele tinere. Contul fals de Instagram a fost creat pentru a arata "o persoana pe care o poti intalni in fiecare zi despre care nu ai suspecta ca sufera de dependenta".
Cum a avut contul atat de mult succes? A fost vorba de un plan elaborat de analiza a continutului de pe Instagram si a obisnuintei utilizatorilor. A fost studiat tonul postarilor si au fost folosite si cele mai populare filtre. Erau postate intre 2 si 3 imagini pe zi, fiecare avand 30 de hashtag-uri legate.
Campania s-a dovedit a fi un succes, generand reactii in media in intreaga lume si o crestere a traficului site-ului Addict Aide. Ultima postare pe profil a avut peste 160.000 de vizualizari si a generat peste 1.000 de comentarii. Acelasi clip de pe YouTube a fost vizualizat de peste 230.000 de persoane. Problema cea mare este insa ca persoanele care o urmareau pe Delage nu au sesizat dependenta ei. Speranta era ca aceasta campanie "sa deschida ochii" pentru a ajuta persoanele care sufera de aceasta problema.