Un clip care are mai putin de 100.000 de vizualizari a fost cel care i-a facut pe cei de la Google sa cumpere YouTube-ul!
Clipul preferat al CEO-ului YouTube, Susan Wojcicki, dateaza din 2006. Intr-o perioada in care exista clipuri cu peste 1 miliard de vizualizari, acesta are un numar mic de vizualizari, 95.607. In 2006, Wojcicki era raspunzatoare pentru Google video si achizitiile companiei. Google remarcase YouTube-ul, cel care era in acel moment un startup din Silicon Valley care nu avea niciun profit.
Wojcicki a vazut un clip cu 2 baieti din China care faceau playback pe melodia celor de la Backstreet Boys, "As long as you love me". Clipul in care cei 2 baieti se prefaceau ca ar canta in timp ce un coleg de camera incerca sa munceasca la un birou din spate i s-a parut extrem de amuzant.
"Acesta a fost clipul care m-a facut sa realizez ca 'Wow, oameni din intreaga lume pot sa creeze continut fara sa fie intr-un studio'" a spus Wojcicki la Fortune Most Powerful Women Next Gen Summit.
In doar 6 luni de la momentul in care clipul a fost postat, Wojcicki a condus Google spre achizitionarea YouTube in schimbul a 1.65 de miliarde de dolari. Ea a fost numita CEO-ul YouTube in februarie 2014.