In urma cu un an, Facebook anunta o schimbare majora de design. Cei de la Bussiness Insider dezvaluie acum motivul pentru care aceasta schimbare n-a mai avut loc pentru majoritatea userilor
Pentru cei care au parte de noul redesign al News Feed-ului de Facebook, aceasta stire ar putea sa para ciudata. Asta pentru ca adevarul e ca majoritatea utilizatorilor de Facebook nu au avut parte de aceasta schimbare. In ciuda faptului ca anul trecut anuntau lansarea noului design.
Daca initial s-a spus ca motivul pentru care nu va aparea la toti userii este pentru ca a devenit atat de popular incat cei care il au nu mai folosesc alte zone, motivul este altul.
Julie Zhuo, product designer la Facebook, a dezvaluit adevarul: Majoritatea userilor au in continuare computere vechi cu monitoare slabe! Iar testele facute de cei de la Facebook nu au avut rezultatele dorite pe monitoarele mici si cu rezolutie slaba. "Acesti oameni poate ca nu au adaptori sau nu folosesc acelasi hardware ca noi, dar calitatea experientei lor conteaza la fel de mult pentru noi" a scris aceasta.
Astfel, cei de la Facebook au fost nevoiti sa ia aceasta decizie. Pe termen lung, acest lucru s-ar putea sa le dauneze celor de la Facebook in tentativa de a adopta inovatii in materie de design.