Cele 2 companii sponsorizeaza programul ConnectEd creat de Casa Alba
Presedintele Americii, Barack Obama, se bazeaza pe sectorul privat pentru a-si duce la bun sfarsit obiectivul ambitios - ca 99% din scolile din Statele Unite sa aiba internet de mare viteza. Programul ConnectEd a fost anuntat vara trecuta si doreste sa imbunatateasca accesul la informatie pentru studenti si sa duca noi tehnologii in scoli.
Confom celor de la Casa Alba, mai putin de 20% din scolile din Statele Unite considera in acest moment ca nevoile lor sunt acoperite de tehnologia disponibila.
Pana in acest moment, programul ConnectEd a strans aproximativ 1 miliard de dolari din partea sectorului privat. In ultima zi a lunii februarie, cei de la Adobe au facut cea mai mare sponsorizare de pana acum din partea unei singure companii - Adobe investeste software in valoare de mai bine de 300 de milioane de dolari pentru program, studentii avand accest la produse cunoscute precum Photoshop Elements sau EchoSign.
De asemenea, cei de la Prezi au donat licente in valoare de 100 de milioane de dolari pentru aceasta initiativa. Angajamentul lor include licenta pentru Prezi Edu Pro, care costa in mod normal aproape 5 dolari pe luna.
Presedintele Barack Obama a facut anuntul in ceea ce priveste aceste donatii in timpul primului festival de film pentru studenti. Peste 2500 de copii din scolile K-12 au trimis filme scurte prin care era aratat modul in care este folosita tehnologia in scoli.
Administratia pune presiune pe Comisia Federala de Comunicare pentru a aduce internet de mare viteza in scoli. Se doreste ca in urmatorii 2 ani sa fie conectati 20 de milioane de studenti in peste 15.000 de scoli