Twitter este folosit de adolescenti pentru a-si satisface egocentrismul, in timp ce adultii prefera Facebook pentru a "creste" in ochii prietenilor.
Cercetatorii de la University of Michigan au examinat obiceiurile de consum ale adolescentilor si adultilor in materie de retele de socializare, rezultatul fiind unul destul de ingrijorator: cresterea narcisismului in randul americanilor. Adolescentii aleg Twitter-ul pentru a se face vazuti, in timp ce Facebook este alegerea adultilor pentru acelasi lucru.
Daca tinerii isi posteaza pozele si ideile pe Twitter pentru a deveni populari in randul colegilor si prietenilor, adultii cauta sa-si impacheteze imaginea intr-un ambalaj cat mai stralucitor (dar curat). Adultii au deja un statut social, prin retelele de socializare dorind sa primeasca acceptul apropiatilor pentru acest statut, iar adolescentii folosesc Twitter pe post de "megafon" pentru a atrage atentia.
486 de tineri cu varsta medie de 19 ani au participat la acest studiu, cercetatorii masurand gradele de exibitionism, autosuficienta si autoritate. 93 de adulti cu varsta medie de 35 de ani au completat studiul care a aparut in publicatia Science Daily.