Sophie Riegel spune că nu a cheltuit niciun ban pentru a-și începe afacerea.
Tânăra a început cu articole pe care le avea deja, căutând prin dulapul ei îmbrăcăminte veche pe care să o vândă online. După ce a câștigat 200 de dolari din propriile haine uzate, ea a apelat la unele dintre locurile ei preferate de cumpărături: magazine second-hand, informează un articol realizat de CNBC.
„Toată viața mea mi-a plăcut să fac economie, nu-mi place să cheltuiesc bani”, spune Riegel, 23 de ani. „Prefer să cheltuiesc 5 dolari decât 100 de dolari pe o pereche de pantaloni.”
Din aprilie 2020, ea a transformat acest obicei într-o afacere secundară profitabilă. Riegel a încasat venituri de aproape 123.800 de dolari anul trecut, revânzând articole pe care le-a cumpărat de la magazinele second-hand de pe site-uri precum eBay, Mercari și Poshmark, potrivit documentelor analizate de CNBC.
Ea a realizat un profit net de peste 192.000 de dolari în ultimii patru ani, pentru că toate costurile ei sunt minime. Riegel estimează că a cheltuit puțin peste 50.000 de dolari pe îmbrăcămintea pe care a vândut-o ulterior. Alte cheltuieli includ costurile de transport și banii de benzină pentru transportul de la un magazin de mărfuri la altul. Site-urile păstrează între 10% și 20% din vânzările ei.
O mare parte din creșterea afacerii ei a venit din camera ei de cămin de la Universitatea Duke, unde a absolvit cu o diplomă în psihologie. „Am început să cumpăr lucruri între 5 și 10 USD, schimbându-le între 50 și 100 USD”, spune Riegel. „Părea să funcționeze foarte bine. Aveam aproximativ 200 de articole în camera mea de cămin în anul al doilea, iar acum am 1.300 de articole [într-o unitate de depozitare]”.
„Începe cu ceea ce știi cel mai bine. Dacă știi multe despre îmbrăcăminte, începe cu asta”, a mai spus tânăra antreprenoare.