Modificarile, anuntate cu ocazia celei de-a 16-a aniversari a Yahoo! Mail, includ posibilitatea de a folosi imagini de pe Flickr
Grupul american Yahoo! a modificat, marti, aspectul mesageriei sale gratuite Yahoo Mail, continuand eforturile de a deveni un concurent tot mai serios al Google in domeniul serviciilor de utilizare zilnica, informeaza AFP, citat de Mediafax.
Modificarile, anunţate cu ocazia celei de-a 16-a aniversari a Yahoo! Mail, includ posibilitatea de "a infrumuseta" e-mailul cu imagini de pe Flickr, potrivit blogului oficial al grupului american.
Functii care erau pana acum rezervate utilizatorilor platitori ai unui cont "premium", precum adrese suplimentare si transferuri automate de mesaje, vor fi extinse si pentru versiunea de bazs gratuits, iar volumul de stocare online a fost crescut la 1 terabyte.
Noul Yahoo Mail este disponibil pentru moment in limba engleza in noua tari, inclusiv Statele Unite si Marea Britanie, dar Yahoo! promite sa il extinda "in mai multe tari si in mai multe limbi, in curand".