www.yoda.ro a fost prezent la evenimentul de lansare al noii campanii.

Altex a invitat mai multi jurnalisti pentru un eveniment tinut secret pana in clipa in care am ajuns la destinatie. Noua idee promovata de catre Altex se numeste Fara Teama iar pentru a ne demonstra acest lucru am mers la Academia Titi Aur.

Acolo, dupa un scurt discurs si un nou spot care va rula foarte curand pe micile ecran (foarte haios, de altfel), am fost pusi in situatii limita - fie ca a fost vorba despre mersul cu masina pe 2 roti, cu jurnalistii in dreapta si un sofer profesionist al Academiei la volan, fie ca am trecut in viteza printr-un mic circuit cu un Audi RS4 cu 450 de cai, am avut momente de teama.

Ce legatura are Altex cu adrenalina provocata de Academia Titi Aur? Ei bine, se face referire la sloganul Fara Teama - de a-ti depasi temerile cand mergi la cumparaturi ca nu vei lua ce iti doreai. Reprezentantii Altex ne-au mai spus ca isi doresc prin aceasta campanie intarirea relatiei cu clientii.


ALTEX a lansat astazi noua campanie de imagine intitulata Fara Teama. Aceasta reintareste promisiunea brandului Altex („cea mai buna oferta“), adaugand si perspectiva clientului, insight-urile din experientele de shopping ale acestuia.

Ideea noii campanii porneste de la situatiile cu care se confrunta toti consumatorii atunci cand achizitioneaza un produs, cand fac o investitie importanta, si anume gandul ca poate nu au gasit cea mai buna oferta. Astfel, prin campania Fara Teama, retailerul evidentiaza inca o data faptul ca in magazinele ALTEX clientii pot gasi cea mai buna oferta, iar cine cumpara de aici, online sau offline, face cea mai buna alegere.

„Inca din 2002, de la lansarea primului magazin ALTEX in Romania, am urmat aceeasi strategie a pozitionarii consumatorului in centrul preocuparilor noastre, oferindu-i acces la produse de inalta calitate la cele mai bune preturi de pe piata. Prin campania Fara Teama ne dorim sa intarim parteneriatul cu clientii nostri si sa le confirmam increderea in alegerea ALTEX prin faptul ca primesc cel mai bun raport pret - calitate din Romania, astfel incat ei sa se poata bucura din plin de experienta de cumparare si de produsul achizititonat“, afirma Dan Ostahie, CEO Altex Romania.

„Prin campania Fara Teama ne adresam cumparatorului actual, mult mai informat si mai atent la valoarea pe care o primeste prin investitia pe care o face, vorbindu-i intr-un mod direct, relaxat. Venim cu o abordare pragmatic-emotionala, dorind sa construim mai departe conversatia cu clientii nostri intr-un mod cat mai relevant pentru ei, trecand de la a raspunde unor nevoi la adresarea unui comportament de consum: astfel temerile din momentul achizitiei devin irelevante in contentul ALTEX. Mesajul campanie este «Fara teama ca cineva stie un pret mai bun. Daca gasesti in alta parte mai ieftin, iti dam de 2X diferenta», iar campania va fi comunicata integrat, cu executii pe toate canalele de comunicare: TV, radio, in-store si online“, declara Tia Ghinea, Marketing Manager Altex.

In cei 23 de ani de existenta pe piata locala de electro-IT, ALTEX s-a bazat pe oferirea celor mai bune servicii pentru consumatori. Aceasta promisiune a fost exprimata sub diverse forme, pragmatice sau emotionale. Acum, prin campania Fara Teama, ALTEX raspunde intr-un mod pragmatic temerilor consumatorilor cand vine vorba de achizitionarea unui produs, intarind promisiunea „cea mai buna oferta“. Vorbind cu clientii intr-un mod direct, relaxat si amuzant, ALTEX trateaza toate temerile intr-o maniera comica, tocmai pentru a accentua faptul ca ele sunt irelevante in contextul ALTEX.

Share articol: