Amazon a început să îi notifice pe abonații Prime că trebuie să plătească în plus dacă nu doresc ca experiența lor de vizionare să fie întreruptă de reclame.
Într-un e-mail pe care compania l-a trimis clienților se arată că serviciul de streaming va începe să afișeze „reclame în cantități limitate" odată cu redarea filmelor și emisiunilor din serviciul său începând cu 29 ianuarie. Cei care vor dori să își păstreze conturile fără reclame vor trebui să plătească o taxă suplimentară de 3 dolari pe lună, pe lângă abonamentul Prime sau abonamentul Prime Video fără reclame de 9 dolari pe lună.
Regiunile inițiale în care a fost introdusă această măsură au fost SUA, Marea Britanie, Germania și Canada - în septembrie. Amazon a menționat că își propune „să aibă "semnificativ mai puține reclame decât televiziunea tradițională și alți furnizori de streaming TV".
Amazon a explicat și că introducerea de reclame în serviciul său și taxarea mai mare pentru o experiență de vizionare fără reclame va ajuta compania să investească „în conținut atractiv și să continue să crească această investiție pe o perioadă lungă de timp".
Compania și-a anunțat abonații că vor începe automat să vadă reclame până la sfârșitul lunii ianuarie și a oferit un link către un site web unde pot plăti pentru a vedea emisiunile fără reclame.