Aplicațiile de dating nu sunt ceva nou, iar platformele precum Tinder pot fi considerate deja „de modă veche”. 

Asta pentru că acum există instrumente precum Snack, o platformă care vrea să-i ajute pe cei din Gen Z și pe Millenials să-și găsească dragostea într-un mod diferit.

Dacă nu ați auzit de Snack, este una dintre cele mai noi aplicații de dating, lansată pentru prima dată la sfârșitul anului 2021. Are o interfață asemănătoare cu TikTok și este concepută în primul rând pentru Gen Z. Fiind o aplicație de dating relativ nou-înființată, Snack cu siguranță nu se teme să facă unele alegeri îndrăznețe. În 2022, aceasta a introdus o funcție care îi făcea literalmente invizibili pe utilizatori dacă aceștia îi ignorau prea des pe alți utilizatori. Având în vedere cât de mare este problema ghosting-ului în lumea întâlnirilor, această caracteristică inedită a fost destul de apreciată de utilizatori.

Dar cea mai recentă caracteristică a lui Snack le permite acum celor care o folosesc să-și creeze avataruri antrenate de inteligență artificială, care ies apoi în lumea virtuală a întâlnirilor pe Snack pentru a discuta cu alți utilizatori. Dacă avatarul pe bază de AI crede că ar putea exista o potrivire, va raporta acest lucru utilizatorului, astfel încât să poată decide singur și să înceapă o conversație reală, umană.

Deși părerile sunt împărțite, un lucru este cert: ar fi bine ca utilizatorii să se asigure că avatarul lor AI este suficient de bine antrenat pentru a-i reprezenta cât mai bine. Se pare că acesta poate fi „șlefuit” prin faptul că află înainte lucruri despre user-ul care îl configurează, pentru a reuși să-l „reprezinte” cât mai bine.

Reprezentanții Snack susțin că scopul lor final este ca utilizatorii să iasă la întâlniri într-o lume virtuală asemănătoare cu metaversul, înainte de a decide dacă se vor întâlni sau nu personal. 

__________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro:

Share articol: