Cel mai mare vanzator de muzica online, compania co-fondata de Steve Jobs, este foarte aproape de a obtine acordurile de difuzare din partea celor trei mari case de discuri, in timp ce reteaua de microblogging a lansat serviciul Twitter Music.
Spotify si Pandora au un nou rival, serviciul muzical Twitter Music al retelei de microblogging, serviciu lansat chiar in prima zi a editiei 2013 a unui important festival din Statele Unite, Coachella. Pe de alta parte, Apple aproape ca a incheiat negocierile cu Universal Music si Warner Music, in timp ce discutiile cu Sony Music sunt in plina desfasurare. Nu exista date despre posibile intelegeri cu casele de discuri indepedente.
Conform presei de peste Atlantic, serviciul muzical al companiei co-fondate de Steve Jobs, ar urma sa-si numeasca serviciul muzical iRadio. Apple sarbatoreste in aceasta luna zece ani de la lansarea celui mai profitabil magazin online de muzica, iTunes, cea mai des pusa intrebare fiind: Va reusi serviciul muzical sa se ridice la inaltinea iTunes si sa "fure" utilizatori de la concurenta?
Piata serviciilor muzicale online se afla intr-o crestere continua. Exista nu mai putin de 20 de milioane de abonati in intreaga lume, cresterea fiind de 44% in 2012 fata de anul anterior.