Vanduta cu 850 de milioane de dolari catre AOL, reteaua ajunge la fondatorul ei pentru doar... 1 milion de dolari.
Lansata de Michael Birch si sotia acestuia, Xochi, in 2005, reteaua Bebo a reusit sa ajunga foarte repede pe primul loc in preferintele britanicilor, starnind interesul marilor companii online. AOL a fost cea care s-a "fript" cu Bebo, suma cu care a revandut-o fondatorului fiind de 850 de ori mai mica decat cea cu care a cumparat-o de la acesta.
Multi au spus in 2008 ca suma de 850 de milioane de dolari platita de AOL pentru Bebo este foarte foarte mare, mai ales ca o alta retea, Facebook, ajungea, la acea vreme la 40 de milioane de utilizatori. Printr-un management nereusit, Bebo a ajuns, ca si MySpace, in "cimitirul" retelelor de socializare.
Dar, asa cum MySpace a dat semne de revenire la viata dupa o investitie de 20 de milioane de dolari, asa s-a putea intampla si in cazul Bebo. Sau cel putin asta isi doreste Michael Birch care si-a rascumparat "inventia" de la AOL cu doar... un milion de dolari. Ramane de vazut daca proiectul de relansare nu va trimie reteaua din nou in mormant, alaturi de alte "cadavre" precum Faceparty, Friedster sau Friends Reunited.