Cea de a patra editie Startup Spotlight a avut loc intre 25 si 27 noiembrie in Bucuresti, in cadrul How to Web Conference 2015.
Branch Track, startup-ul care creeaza simulari interactive pentru pregatirea angajatilor in vanzari si alte domenii conexe, a castigat How to Web Startup Spotlight, competitie si program de mentorat cu premii in valoare de 20.000 USD. Pe locul al doilea s-a clasat Jaboo, set de bratari inteligente care accelereaza si imbunatatesc tehnica sportivilor prin masurarea vitezei, a fortei si a caracteristicilor antrenamentelor. Cea de a patra editie Startup Spotlight a avut loc intre 25 si 27 noiembrie in Bucuresti, in cadrul How to Web Conference 2015.
How to Web Startup Spotlight 2015 a adus impreuna 30 de startup-uri in domeniul tehnologiei din 9 tari din Europa Centrala si de Est. Prima zi a programului s-a desfasurat intr-un cadru privat, la TechHub Bucharest, iar juriul a ales cele 8 echipe care si-au prezentat ulterior produsele pe scena principala a conferintei. Evenimentul a continuat cu 2 workshop-uri dedicate: unul despre tehnici de ecommerce pentru imbunatatirea vanzarilor de software la nivel global, sustinut de Adriana Iordan, Chief Product Evangelist, Avangate, si cel de al doilea despre SaaS in practica, sustinut de Sorin Peste, Technical Evangelist, Microsoft.
Pe parcursul urmatoarelor zile ale programului, finalistii Startup Spotlight si-au prezentat produsele pe una dintre cele doua scene ale How to Web Conference 2015, au primit feedback si au avut acces la oportunitati unice de investitii si distributie, participand la un numar total de 384 de sesiuni de mentorat unu la unu.
In plus, acestea au concurat pentru premiile in valoare totala de 20.000 USD oferite de IXIA, partener principal al programului. Juriul a avut misiunea deloc usoara de a alege castigatorii competitiei. In urma deliberarii, Branch Track, startup din Letonia care creeaza simulari interactive pentru pregatirea angajatilor in vanzari si alte domenii conexe, a fost desemnat marele castigator al How to Web Startup Spotlight 2015.
Pe locul al doilea s-a clasat Jaboo, set de bratari inteligente care accelereaza si imbunatatesc tehnica sportivilor prin masurarea vitezei, a fortei si a caracteristicilor antrenamentelor. Symme 3D, o platforma delta multifunctionala pentru imprimare 3D si inscriptionare cu laser, a primit IXIA Innovation Award, in timp ce SafeDrive, aplicatie mobila care imbunatateste siguranta traficului rasplatind soferii care nu utilizeaza telefonul la volan, a primit premiul pentru cea mai buna prezentare din cadrul programului. Castigatorii au primit premii cash in valoare totala de 20.000 USD oferite de IXIA, partener principal al programului.
Startup Spotlight s-a desfasurat in cadrul How to Web Conference 2015, cel mai important eveniment dedicat inovatiei in tehnologie si antreprenoriatului din Europa de Sud-Est, organizat in colaborare cu Telekom Romania, Bitdefender, IXIA si CyberGhost. Cea de a sasea editie internationala a conferintei a avut loc pe 26 & 27 noiembrie si a adus impreuna fondatori de startup-uri, product manageri, programatori, marketeri si lideri de comunitati din Europa Centrala si de Est.
Pe toata durata evenimentului, acestia au avut acces la oportunitati de networking excelente cu actori relevanti din industria tech la nivel global. Participantii au avut ocazia de a dezvolta conexiuni valoroase, de a face schimb de bune practici si experiente, dar si de a identifica posibile modalitati de colaborare. Toate acestea, utilizand o gama de activitati si instrumente dezvoltate pentru a facilita interactiunile sociale: sesiunile de “Ask the expert”, mesele rotunde, petrecerile si evenimentele de networking dedicate si, nu in ultimul rand, How to Web Meet, aplicatia mobila a conferintei.
in plus, participantii How to Web Conference 2015 au avut oportunitatea unica de a invata bune practici si lectii din experienta unor antreprenori si profesionisti remarcabili care au urcat pe cele doua scene ale conferintei si au sustinut 28 de prezentari practice si 11 paneluri care au abordat subiecte relevante pentru audienta. inregistrarile vor fi disponibile in curand pe canalul YouTube al How to Web.
La toate acestea se adauga oportunitatile de a descoperi ultimele tendinte din industrie si modul in care tehnologia schimba lumea. De la exoscheleti si primul scuter electric inteligent din lume si pana la dispozitivul de securitate care protejeaza toate aparatele din casa conectate la internet, participantii How to Web au avut ocazia sa testeze 12 produse inovatoare in zona de expo si au asistat la 6 demonstratii live care au avut loc pe scena principala a conferintei.
89 de speakeri, mentori si investitori au urcat pe cele doua scene ale conferintei... Acestia au sustinut 28 de prezentari si 11 paneluri... 30 startup-uri cu potential din 9 tari au participat la How to Web Startup Spotlight si au beneficiat de 384 de sesiuni de mentorat dedicate... 12 produse inovatoare au fost expuse in zona de expo, iar 6 dintre acestea au fost prezentate live pe scena principala a conferintei. 21 de comunitati active din regiune si-au prezentate initiativele si planurile pentru viitor in cadrul How to Web Community Spotlight... Bilantul How to Web la cateva zile de la incheierea evenimentului aduce vesti bune pentru comunitatea profesionistilor in tehnologie din regiune si reflecta evolutia intregului ecosistem.
“How to Web este un eveniment pentru comunitate care se intampla in fiecare an cu sprijinul unui numar foarte mare de oameni care isi unesc eforturile pentru a face lucrurile sa se intample. Le multumim partenerilor nostri, ambasadorilor, voluntarilor, intregii echipe si fiecarui participant in parte. How to Web Conference 2015 a fost un eveniment reusit datorita implicarii active a fiecaruia dintre ei si suntem convinsi ca, impreuna, vom reusi sa organizam o editie si mai buna anul viitor”, a declarat Daniel Dragomir, CEO al How to Web Conference 2015.
How to Web Conference 2015 a fost un eveniment organizat in colaborare cu Telekom Romania, Bitdefender, IXIA si CyberGhost, cu sprijinul partenerilor Microsoft, Avangate, hub:raum, Ambasada Canadei in Romania, Mozilla, EIT Digital, Okapi Studio si Softlayer si al partenerilor logistici Clever Taxi, mReady, Aqua Consulting, Mucca, mobilPay, Marketizator, Zelist Monitor, TradeAds Interactive, AdLemonade, Ciuc, Aqua Carpatica si Domeniile Samburesti.